Title: Message
I DALJE MI PRETE!
Izvor: Kurir, 07/15/2004; Strana: 5

Intervju Nikola Milošević

Dobijam preteća pisma koja su puna gadosti, policija zasad ništa nije učinila

BEOGRAD - Narodni poslanik DSS-a akademik Nikola Milošević proživljava najteže dane otkako je počeo da se bavi politikom. Posle napada u Medija centru za vreme promocije knjige "Zoran Đinđić u mreži mafije", nepoznati huligani ispisali su auto-lakom na vratima njegovog stana reč "idiot". Od tada profesor Milošević, kako kaže, gotovo svakodnevno dobija preteće i uvredljive poruke.
- Neprijatnosti za mene nisu završene. Sve vreme dobijam i na privatnu i na adresu Skupštine uvredljiva i preteća pisma. Puna su tolikih gadosti da mi je degutantno da o njima javno govorim. Policija zasad ništa nije učinila. Bojim se i da neće, jer se sem Udruženja pisaca i jednog malog broja intelektualaca niko nije oglasio. Svi su verovatno zaključili da sam ja neko ko je prepušten samom sebi i da se sa mnom može kako se hoće.
n Optužili ste funkcionera DS-a Dragana Šutanovca da stoji iza napada na Vas...
- Šutanovac je direktno odgovoran za nasilje u Medija centru, jer je on dao nalog onim huliganima da se tamo pojave i spreče promociju knjige "Zoran Đinđić u mreži mafije"!
n Otkud Vam te informacije?
- Oslonio sam se najpre na izjavu direktora Medija centra Nebojše Spaića, koji je u "Politici" 5. juna rekao da je iz izbornog štaba Borisa Tadića (obećao rešenje "afere Bodrum") nezvanično saznao da će promocija ove knjige biti prekinuta. Zna se ko je bio šef Tadićevog izbornog štaba - upravo Dragan Šutanovac. Da je posredi organizovan prepad svedoče i visokopohvalne ocene koje su ti mladi ljudi dobili od svojih predvodnika Svilanovića, Mićunovića i Tadića.
n Šutanovac, međutim, sve to negira?
- Ako je zaista tako kako on tvrdi, onda mogu samo da žalim što sam mu pripisao nešto za šta nije odgovoran. Međutim, ukoliko Šutanovac žali za onim što se desilo u Medija centru, kako kaže, onda se zapravo ograđuje od podmlatka sopstvene stranke, a u to ne verujem.
n Ispisali su Vam i preteći grafit na vratima stana...
- Da, nekoliko dana posle promocije u Medija centru, verovatno ta ista grupa mladih nasilnika, auto-lakom je na vratima mog stana ispisala slovima od pola metra "idiot". Niko se od čelnika "demokratskih" stranaka nije ogradio. "Politika" je 8. juna objavila tekst iz pera Dejana Spalovića pod naslovom "Problematične korice ili sadržaj". Novinar je samo jednim petim delom bio posvećen mom sudu o tom nasilničkom činu, pri čemu me uopšte nije pozvao, već je uzeo moju izjavu iz "Novosti". Četiri petine tog teksta posvetio je izvesnoj Jovani Tavčar iz GSS-a, koja je predvodila tu nasilničku grupu i predstavniku Centra za modernu politiku, izvesnom Ivanu Andriću.
n Tvrdite da u spornoj knjizi nema pogrdnih tekstova o Đinđiću?
- O njoj su sudili na osnovu korica i naslova. A zapravo je veliki broj tekstova veoma afirmativan po Đinđića. Međutim, sve to nije bilo bitno ni mladim huliganima, ali ni "Politici". Dobio sam informaciju da moj odgovor može biti objavljen u rubrici "Pisma čitalaca". Napisao sam više knjiga nego što ta Jovana Tavčar i taj Ivan Andrić imaju godina. Valjda sam ja za ovu kulturu više doprineo nego neki podmlaci stranaka.

Antrfile:

DOS još kontroliše medije!

- Danas medije još uvek kontroliše ista ona politička struja koja je u vreme DOS-a držala vlast. Pogledajte ono što se desilo u Temerinu, gde je nekoliko Mađara Srbinu nabilo bejzbol palicu u čmar. Neko vrlo moćan u ovoj državi naredio je da se o tom neviđenom zločinu ćuti puna dva dana. Tvrdo sam ubeđen da je ista ruka stajala iza nasilja u Medija centru, ispisivanja uvredljivih poruka na vratima mog stana i sprečavanja da glas o zločinu u Temerinu odmah dođe u javnost.

http://www.kurir-info.co.yu/

Одговори путем е-поште