Sto ne odgovorite direktno na donje pitanje:

Ako niste vi zastupnik M.Saskevica, onda zasto vi pisete u njegovo ime ?

Miroslav

From: Dragan Rakic [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, October 09, 2004 10:59 PM
To: 'Branko Busarac'; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Cc: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [ujedinjeno_srpstvo] RE: [srbija_medjusljivama] Ovo je za forum- Knjige M. Saskevica

 Voleo bih da se razumemo kao ozbiljni ljudii bez predrasuda.

Da ponovim , radi slo se o fenomenu koji je ukazivao nesto sto je nedopustivo civilizacijski.

a protumaceno brzo i proizvoljno kao “optuznba” ili proturanje ne znam ni ja cega.

Niti sam ja licno postavio pitanje u bilo kojem advokatskom smislu, koje odmah po nekima iziskuje 500. godisnji rat.

Po nekada se pitam, ako postavim pitanje “Koliko je sati » da ce biti ljudi koji ce analizirati zasto se postavlja pitanje,

koja je svrha tog cina, ili mozda da je ironicno postavljeno da bi se indirektno naglasilo Srbima da im je odzvonilo,

sto je neozbiljno. Kazete da “ostavim svoju ironiju”… itd. Sada treba da raspredam price da to nije ironija, da se ne radi o advokaturi,

da me neke pojave cude i da se danima raspravljamo i prepucavamo oko necega sto je eto objasnjeno, jasno,  sto me je razuveriloi sto nema nastavka,

a sto uopste nije bilo tragicno, osim ako su pojedinci toliko sujetni da ih sve i svasta nadrazuje.

Da vas odmah razuverim, nisam alkoholicar niti pijem Bourbon ili Courvoisier-a niti pak “domacu ljutu ».

Dragan Rakic