I UBPOK bi da cuje Bebu?
27.01.2002.

Okruzno javno tuzilastvo ispituje izjave Vladimira Popovica

Nije mi jasna namera Bebinih izjava upucenih na moj racun da sam krao pare
od DB. Verovatno se radi o politickim reakcijama, smatra Vucelic

BEOGRAD - Okruzno javno tuzilastvo predlozice Upravi za borbu protiv
organizovanog kriminala (UBPOK) MUP Srbije da obavi informativni razgovor s
nekadasnjim sefom Biroa za komunikacije Vlade Srbije Vladimirom - Bebom
Popovicem u vezi s njegovim izjavama u emisiji na B92.
Zamenik okruznog tuzioca u Beogradu Dusan Loncarevic izjavio je juce Tanjugu
da je u toku postupak radi utvrdivanja Popovicevih navoda da je funkcioner
SPS Milorad Vucelic uzeo 40 miliona maraka od RDB. Loncarevic je objasnio da
ce posle prikupljanja obavestenja i informativnog razgovora s Popovicem
tuzilastvo odluciti da li ce policija saslusati i neke druge osobe.
Jedan od prozvanih u Popovicem izlaganju Milorad Vucelic rekao je Nacionalu
da je sve sto je izgovoreno na njegov racun velika laz.
- Ne moze niko da poveruje Bebinim glupostima. On ocigledno hoce da skrene
paznju na sebe i iznosi neke kombinovane price. Nije mi jasna namera Bebinih
izjava upucenih na moj racun da sam krao pare od DB-a. Verovatno se radi o
politickim reakcijama i Bebinim namerama da javno proziva ljude. Njegove
izjave su direktan napad na mene, SPS, pa i samu drzavu Srbiju - rekao je
Vucelic za Nacional.
Upitan da prokomentarise na koji nacin je tokom devedesetih godina
funkcionisalo finansiranje DB-a i da li su zaista postojali posrednici
izmedu biznismena i tadasnjeg nacelnika RDB Jovice Stanisica i da li je on
bio jedan od njih, Vucelic je odgovorio:
- Nisam bio veza biznismena i DB-a. Ne znam ko je finansirao tajnu sluzbi i
nemam nikakva saznanja o tome.
Ljubisa Buha Cume, svedok saradnik za koga se spekulise da je bio voda
`surcinskog klana`, naveden je u nekoliko iskaza Vladimira Popovica. - Buha
ne moze zbog svog statusa da komentarise Bebine navode niti da istupa u
javnost. Takode, ni ja kao njegov advokat ne mogu nista da komentarisem.
Popovic je verovatno oko Buhe pricao ono sto on zna - rekao je Stevan
Protic, advokat Ljubise Buhe.
Protic, koji je zastupnik i nekadasnjeg nacelnika Generalstaba generala
Nebojse Pavkovica, nije zeleo javno da objasnjava Popoviceve tvrdnje na
racun njegov klijenta. U. Mrdic

Lukic, Milic i Guri nedostupni
Nekadasnji visoki funkcioneri srpske policije, koje je Beba Popovic naveo u
svom obracanju javnosti, Sreten Lukic, Nenad Milic i Goran Radosavljevic
Guri bili su juce nedostupni.

http://www.inter-nacional.com/srp/index.php