Mi jesmo andeli

Prva beba u 2005. nije se rodila ni u Visegradskoj ni u Narodnog fronta.
Porodaj je bio tezak, kako je izjavio dezurni ginekolog akuser iz klinike
B92, a srecni roditelji su mu dali ime Vladimir. Rekli su: Ti, sine, da
budes, kad porastes, beskompromisni borac protiv kriminala, pa jednog dana
Cume bas tebi da se poveri ako mu dode da raskrinka sve kriminalce na potezu
od Brankovog mosta do Ugrinovaca. Ljubi ga majka!
Uvek je problem pratiti ekskluzivne intervjue ocajnika. Tu saznate obicno
mali milion informacija koje vas toliko sokiraju da na kraju nemate pojma o
cemu je doticni pricao. Sve vam se pomesa: dal je bese taj pominjao da je
vas prvi komsija silovao 500 Japanki na Havajima, dal je ono Jan Palah
slucajno upalio cigaretu dok je nosio bidon benzina, dal je Brus Li clan
zemunskog klana, a Kenedi stradao greskom nesavesnog vozaca.

Ko ce ga znati?! Tek sutra, kada u novinama procitate reagovanje Aleksandra
Tijanica, budete sigurni da njega nije pominjao, ali on, kao mnogo pametan
covek, demantuje unapred i to u ime svih pomenutih i nepomenutih. Sto je
sigurno, sigurno je. "Sve sto nije rekao za mene je laz, ja sam moralna
gromada sa sertifikatom, a ovaj sto mene nije pomenuo je jedna homoseksualna
svinja, koja prdi u crkvi, lakira nokte u roze, duva lepak i podriguje. Pa
da vidimo da li ce da me pomene u unapred snimljenom nastavku".

Dule Mihajlovic je bio takticniji: "Tacno je sve, osim ono gde sam ja ispao
budala, posto ja nisam budala, imam dva svedoka". Milorad Vucelic, to je ako
ne znate onaj sto cerki placa skolovanje u iznosu polovine budzeta manje
opstine u Srbiji, poludeo je i na sam pomen da bi on mogao "marnuti" neke
pare. Ja, bre, pa ja nemam leba da jedem, evo juce sam pozajmio 20 dinara da
uplatim loto. Dobitnu kombinaciju samo ja znam posto su to brojevi mog
racuna u svajcarskoj banci, ali podelicu je sa meni omiljenim golorukim
srpskim narodom. Prepisite: 77, 100, 230, 249, 402, 508 i 1783. Prolazi
garantovano.

Diplomirani inzenjer Milutin Mrkonjic ostao je zabezeknut: Kakav, more,
Cume, kakve masine za asfaltiranje. Jel to mozda onaj mali sto je vozio
finiser kad smo u pet ujutru zavrsavali zaobilaznicu kod Gornjeg Musica. Ne
znam, bre, ljudi, stvarno...

Radikali su jedini priznali: Jesmo, uzimali smo po 100.000 maraka od
socijalista, ali je to bilo u okviru skrivene kamere za novogodisnji program
u okviru emisije "Radikalski talasi". Sve pare smo uredno vratili producentu
emisije po imenu Vojislav Seselj. Kostunica nije nista demantovao, samo je
jutro, posle rodenja prve bebe, pitao sekretaricu: Bio bi red da tom decku
poklonimo nesto.

Pisite ovako: cucla da umukne, aparat za zagrevanje flasica do usijanja,
zvecke, komada dva, da pukne k'o zvecka, kengur nosiljka, dubak bez kocnica,
porodicno pakovanje iskoriscenih "pampers" pelena, portikla sa znakom DSS-a
i dajte mi posle spisak. Ne, ne, ne taj spisak sto mi je doneo pokojni
Gavrilovic, nego taj za bebu!

Boris Tadic isto nije demantovao. To vece imao je uplacen program jahanja
kamila s Gadafijem po ulicama Tripolija. Dok se cvrsto drzao za obe grbe,
zazvonio mu je mobilni. Zove Sutanovac, usplahiren, kaze: Pominjala te beba.
Predsednik nije dobro cuo, shvatio da ga je pozdravila beba, odbrusio:
Pozdravi i ti bebu i obustavi covece vise zvanje, u romingu sam!

Sutanovac je, brze bolje, otisao na televiziju i objasnio da je predsednik
trenutno u Romingu, glavnom gradu Libije, ali je pozdravio rodenje prve
bebe, kao pocetak strategije borbe protiv bele kuge. A Komitet pravnika za
prava beba, pod upravom glavne akuserske sestre B. K. Vuco, upozorio je na
mogucnost da bebe u porodilistu neko zameni. Tako je, zahvaljujuci jednoj
bebi, rodenoj dva dana pre premijere "Mi nismo andeli 2", pocelo snimanje
serijala "Mi jesmo andeli 1". Samo ovo ne ide bez bar deset nastavaka.

http://www.glas-javnosti.co.yu/

                           Srpska Informativna Mreza

                                sim@antic.org

                            http://www.antic.org/