http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/pisma/srpski/pisma.shtml

Glas javnosti,

PISMA

Agent stranih obaveštajnih službi

SUBNOR je suviše dugo bilo "vlasnik istine" o zbivanjima kod nas tokom Drugog svetskog rata, pa zbog toga i ne mogu da se pomire sa pravom istinom. Imam 85 godina i od početka sam bio pripadnik Jugoslovenske vojske (Juvo) u otadžbini generala Draže Mihailovića, pa zbog toga molim druga Zečevića da mi u svetlu svoje istine objasni moj slučaj. Dakle, ja sam kao pripadnik Juvo (subnorovci su tada bili Kominternine paravojne formacije) bio tokom borbi oko Čačka zarobljen 20. oktobra 1942. godine od Hitlerove soldatske i sa preko 500 saboraca sproveden u Beograd na Staro sajmište, zatim u Banjički logor i odatle u logor Mauthauzen, gde sam dobio logoraški broj 19435.

O svemu postoji dokumentacija na osnovu koje mi je nemačka vlada isplatila obeštećenje kao žrtvi prinudnog rada i vivo-eksperimenata. Uniformu i džepni sat, poklon generala Draže, vratili su mi preko jugoslovenskog Crvenog krsta 17 godina posle oslobođenja iz logora Mathauzen i dolaska u logor zvani "Titova Jugoslavija".

Pitam druga Zečevića zbog čega su Hitlerovi okupatori ovako postupali sa nama pripadnicima Juvo ako smo mi, kako tvrdi SUBNOR, bili njihovi saradnici!!! Ja sam živi svedok da su u logoru Mauthauzen dominirali pripadnici Juvo pa zbog toga komunisti i nisu nikad objavili puni istinu o nama logorašima Mauthauzena.

Uoči Mitrovdana 1941. godine tokom "zajedničke" borbe za Kraljevo, komunistička paravojska napala je sa leđa odred Juvo, u kome sam se nalazio, a ispred nas su bili hitlerovci. Našli smo se u sendviču partizana i hitlerovaca, jedva smo se izvukli sa preko 20 poginulih.

Narod je već tada "pročitao" komuniste pa su počela masovnija prebegavanja u naše redove, a komunisti su odmah otpočeli sa represijom prema pripadnicima i simpatizerima Juvo. Počela su neviđena zverstva. Hristivoje Tešić, komunista iz moga sela Brđani, zbog počinjenih zločina u narodu, prozvan komandant Jaruga, među prvim žrtvama masakrirao je čačanskog skretničara Racića iz sela Ostre, oca petoro maloletne dece. NJega je bez suda i zakona život "kratio" sekirom od nogu prema glavi. Posle rata pripadao je eksadronima smrti tzv. OZNA, a ta OZNA je zaista štitila narod, ali samo od slobode i demokratije.

Na kraju ovoga dopisa, savetujem pripadnicima SUBNOR-a da pročitaju knjigu Momčila Jokića, poštenog komuniste, pisanu na osnovu arhivske građe i dokumenata koja se zove "Tajni dosije Josip Broz". Oni moraju jednom već da shvate da je njihov "najveći sin naših naroda i narodnosti" bio, pre svega, agent velikih obaveštajnih službi. Tada će im biti jasno zbog čega je V. Čerčil odbacio generala Dražu i zaigrao na kartu Tita, kao svog čoveka unutar crvenog tabora. Posle ove knjige sve je mnogo jasnije, pa i čuvena Titova "politika nesvrstanih", u režiji bivše kolonijalne imperije.

Borivoje Dakić
Beograd

Одговори путем е-поште