Milena Arežina: zašto sam napisala knjigu "Noc prevare, dan izdaje"

Miloševica su izdali prijatelji - "Ogledalo", br. 44, 16. mart 2005.

• Koštunici sam poslala pismo vec 7. oktobra 2000. godine u kome sam mu
objasila da nije zakonito izabran za predsednika • Borivoje Vukicevic i
Milisav Milenkovic, požare-vacki dvojac koji je slovio za predsednikove
ljude, bio je spreman i da skine glavu Miloše-vicu • Najbliži Slobini ljudi
saradivali su sa DOS-om oko rušenja sistema i Miloševica • Prvi je Milutin
Mrkonjic otišao kod Đindica i rekao mu "bravo care" • Ljudi koji su ga
izdali 5. oktobra ne smeju da mu daju moju knjigu da procita • Zbog svoje
doslednosti i nepristajanja da parafiram izbornu kradu, brutalno sam
pretucena. I dan danas mi prete.
Milena Arežina vec na prvi pogled odaje utisak energicne i nepokolebljive
žene, koja je spremna da se za istinu i pravdu bori “muški” do kraja. Kako
za sebe, tako i za druge. Ko zna tu njenu osobinu, ne cudi ga što se prva
usudila da iznese istinu o 5. oktobru 2000. godine. Ne sacekavši ni da se
prašina slegne oko DOS-ove revolucije, bivša predsednica Privrednog suda u
Beogradu i clan Savezne izborne komisije, koja ne odustaje od tvrdnje da na
izborima nije pobedio Vojislav Koštunica, napisala je knjigu “Noc prevare
dan izdaje”. Knjiga je ubrzo postala najtraženije štivo u Srbiji. Autor
knjige žali što knjiga nije, iako mu je poslala, urucena Slobodanu
Miloševicu. Milena Arežina to objašnjava cinjenicom da Slobu ponovo okružuju
oni ljudi koji su ga prevarili i izdali 5.oktobra.
• U martu se navršava godinu dana od objavljivanja Vaše knjige, a ona je i
dalje najtraženija. Da li ste to ocekivali?
– Najiskrenije, ja sam to i ocekivala. Moja knjiga nije pisana za jedno
vreme, ni za jednu publiku. Ona se nikom ne udvara, niti favorizuje
politicke ucesnike, vec slika slom države. Namerno kažem države, jer u tom
isforsiranom izbornom ropcu najprljaviju ulogu odigrale su upravo
institucije. To je ujedno i dokaz da se sistem urušio iznutra, jer previše
dugo je bio pod jarmom raznih interesa. Izbori 2000. godine bili su samo
predstava za narod. Njihova suština je, ustvari, svrgavanje Miloševica po
svaku cenu, bez obzira kakav da je izborni rezultat bio. Šta je tu
najintrigantnije? To što se sva ta maskarada ne bi mogla odigrati da nije
napravljena suptilna priprema kroz kapilarno umrežavanje medu najbliže
Slobine saradnike i medu najvažnije institucije. Ja to sve ne bih mogla da
znam da nisam bila clan Savezne izborne komisije i da na licu mesta nisam
gledala propadanje države u vrtlogu metastaze koja je na površinu izbacila
sav moguci trulež, koji prati sve istorijske prevrate.
• Kako ste se Vi sacuvali da Vas ne povuce vrtlog?
– Smatram da covek nikad ne sme pobeci s mesta, ako se našao u ulozi
svedoka. To je istovremeno bilo i moje duhovno, emotivno i, na kraju, i
fizicko iskušenje, ili bolje reci trpljenje surovog eksperimenta. I to samo
zato što sam u jednom istorijskom kolapsu htela ostati covek i odstupiti od
ostalih, da bih rekla istinu, koja se tretirala kao jeres. Drugacije nisam
ni znala, ni mogla. Moji citaoci tu istinu prepoznaju i zato je knjiga
postala sama sebi najveca reklama, jer, bukvalno, ide iz ruke u ruku.
Verujem da ce postati naše “Prohujalo sa vihorom”, jer, kroz galeriju likova
slika vreme koje se više ne može ponoviti, niti bilo šta ispraviti, a sve je
moglo, ipak, biti drugacije! Zato sam želela da moja knjiga citaoce dotakne,
da emotivno prode kroz Scile i Haribde svih naših zabluda, prevara, izdaja i
nedoslednosti kao univerzalnih kategorija, kad u dramaticnim trenucima, od
svega što covek poseduje kao ljudsko bice, ispoljava samo interes.
• Tu galeriju likova o kojoj govorite, prikazali ste vrlo specificnom
literalnom deskripcijom. Zašto?
– Odgovoricu vam indirektno. Pre par dana dobila sam pismo od jednog
uvaženog profesora u kojem, izmedu ostalog, piše: “Citajuci Vašu knjigu
dobijam želju da neke opise prisvojim zauvek, a pogotovo opise samih
licnosti, jer mi apsolutno potvrduju moje mišljenje o njima.” Ovakvih i
slicnih pisama dobila sam mnogo, gde se ljudi razlicitih profesija,
obrazovanja, politicke pripadnosti i starosne dobi najviše slažu upravo kod
prikaza vecine licnosti, ili, bolje reci, oni su oduševljeni stilom kojim
sam portretisala njihove karaktere. Lako je pisati o licnostima od pre 300
godina, ali ne i savremenicima kojima povredujete sujetu. To nije razlog da
odustanete, jer njihovi karakteri takvi kakvi su, a združeni zarad
konkretnog interesa, proizveli su posledice koje su nepopravljive, em se
ticu svih nas. Specificnost te deskripcije ucinila je samu knjigu filmicnom
i to smatram svojim darom. Sasvim je drugo pitanje što sam zbog toga broj
svojih neprijatelja uvecala gemetrijskom progresijom.
• Mislite na clanove SIK-a sa kojima se definitivno razilazite 7.10.2000.g,
kad oni, bez glasova gradana sa Kosova i Metohije, proglašavaju Koštunicu
predsednikom SRJ?
– Mislim i na mnoge druge, ali ove za koje ste me pitali smatram
najodgovornijim i uvek cu o njima govoriti samo sa prezirom. Oni su
opredelili naziv knjige, obešcastili profesiju jer prekrajanje izbornog
rezultata od 7.10.2000. godine, tj. u momentu proglašenja Koštunice, je
neoborivo. Bez glasova gradana Kosmeta niko nije smeo da proglasi konacne
rezultate, a žalosno je što je to uradila upravo Savezna izborna komisija.
To je poraz prava, velika pravnicka afera i surovi i podmukli udarac u leda
jednom od kandidata, Slobodanu Miloševicu. Da sam cin poprimi obrise grcke
tragedije, pobrinuli su se Borivoje Vukicevic, predsednik te komisije i
Milisav Milenkovic, sekretar, jer su, kao požarevacki dvojac, godinama
slovili kao Miloševicevi prijatelji, a tog dana su bili spremni da mu odrube
glavu, samo da je to neko zahtevao. Zbog tog paradoksa sam morala napisati
knjigu, jer sva nepravna rešenja, a koja su prvenstveno štetila Miloševicu,
konstruisali su i sprovodili njegovi ljudi i to je mene prenerazilo. Od tada
cesto mislim da je najbolje ne imati prijatelje, jer vas neprijatelj nikada
ne može toliko povrediti ili, bolje reci, on vam se bez takvih prijatelja ne
može približiti.
Poslednji autenticni predsednik
• Zbog naših citalaca, pojasnite u cemu se sastoji “ta velika pravnicka
afera”?
– U najkracem, dilentantska odluka od 7.10.2000. godine proizvela je
posledice koje se mogu svrstati u tri grupe: Prva je direktno kršenje clana
34. Ustava SRJ, jer je gradanima Kosova i Metohije onemoguceno jedno od
osnovnih i zagarantovanih prava “da biraju i da budu birani”. Što je
najgore, o njihovoj ustavnoj žalbi, koju su podneli 30.10. i 28.11.2000.
godine, nikada nije odluceno, a istom su tražili da se poništi odluka od
7.10.2000. godine. Druga posledica je neustavan i nezakonit izbor Koštunice
za predsednika SRJ, jer je onemoguceno izvršenje odluke Saveznog ustavnog
suda od 4.10.2000. godine, kojom i jeste poništen ceo izborni postupak na
Kosovu i Metohiji, jer se nije glasalo do 20 casova, vec do 16 casova. Za
svakog studenta prava posledice poništenog akta su poznate, jer to znaci da
akta i nema, pa se mora ponovo doneti. U ovom slucaju, znaci, morao se
ponoviti ceo izborni postupak na Kosovu i Metohiji, pa tek tada utvrditi
konacne rezultate, pod uslovom da je jedan od kandidata ostvario vecinu, a
ako nije, zakazuje se drugi krug.
• To je imperativ.
– Upravo tako. Komisija je sve to preskocila i proglasila Koštunicu za
predsednika SRJ, kao da Kosmet i nije bio u Jugoslaviji i na taj nacin
demonstrirala amputaciju Kosova i Metohije, a najtragicnije od svega je, što
upravo glasovi sa Kosmeta odreduju drugi krug. Setimo se kako je u Americi,
iste te godine, svaki glas rucno prebrojavan, jer se radi o opštoj odluci,
znacajnoj za sve gradane. Ja sam se tog dana pobunila protiv te lažne
zvanicne verzije o navodnoj pobedi Koštunice, dala ostavku i napisala mu
otvoreno pismo o svim razlozima njegove nezakonite inauguracije, na bazi
uveravanja koje je Vukicevic potpisao, a Milenkovic pripremio, a koje sa
stanovišta prava predstavlja školski primer falsifikovane isprave. To je to,
što je tad bilo jeres i što ce proizvesti moj progon, kao jedinog svedoka
dogadaja koji, po definiciji velikih interesa, zauvek mora ostati tajna kao,
na primer, ubistvo Kenedija. Treca posledica, za koju optužujem clanove
SIK-a, a koja je za finansijere i narucioce bila najvažnija, je direktno
upucivanje Miloševica u Hag, jer je osloboden imunitetske zaštite, koju nosi
predsednicki status, a oni su mu taj status nasilno oduzeli, onemogucavajuci
da se izborni postupak dovede do kraja. Naknadno izrucenje bilo je samo
stvar tehnike, a nužni uslov ostvaren je 7.10.2000. godine, baš tad, i to je
nepromenjivo. Zato je to sve izvedeno u tajnosti da bi se zataškalo
prekrajanje, jer javnosti je tad saopšteno da je Koštunica pobedio odlukom
Saveznog ustavnog suda, što je gnusna laž. U knjizi je to detaljno
razjašnjeno.
• Objasnite Vaš stav da je Hag “lokomotiva u pozadini” i da je to stvarni
razlog prevremenih predsednickih izbora?
– Sve su to u Skupštini, pred same izbore, izneli strani posmatraci, ali to
nikad nije predoceno javnosti. Milan Milutinovic, kao šef izbornog štaba,
zabranio je emitovanje tog snimka. To sam saznala licno od Milisava
Milenkovica, inace sekretara SIK-a, jer sam kao clan Radne grupe za strane
posmatrace prisustvovala tom sastanku. Prakticno, od tog saznanja meni se
sledila krv u žilama, jer sam definitivno shvatila ko stvarno vuce konce, a
da mi u Komisiji treba da odigramo slute koje, navodno, “kradu za
Miloševica”, a u suštini lišavamo ga elementarnog prava da sazna sve ono što
njemu ide u prilog. Komisijom su direktno rukovodili Milutinovic i Šuvakovic
i sve što su uradili bilo je direktno i protiv Miloševica. Tad i donosim
odluku “stici do Miloševica po svaku cenu”, jer on je za mene tad bio samo
covek koga izdaju prijatelji i to osecanje mi je bilo užasno. Da se
razumemo, ja njega nikad ranije nisam videla i nije me motivisao ni jedan
drugi razlog, osim tog sazna-nja. Stici do Miloševica u tim uslovima bilo je
preteško, a nadmudriti “svitu i dvorjane” i sofisticirane presretace
informacija, takoreci nemoguce. Kad sam stigla, koliko sam se snalazila i da
li sam se uopšte snašla, ostaje citaocu da zakljuci sam, jer od tog momenta
knjiga dobija na velikom ubrzanju. Moja misija je bila sveta, moja namera
najljudskija i to mi je posle svega obezbedilo mirnu savest, ali cu celi
život žaliti što nisam stigla 10 dana ranije i što u svoj plan nisam
ukljucila još jednu licnost. Iz knjige se vidi koju.
• Zar mislite da bi to nešto promenilo?
– Dajem sebi pravo da tako mislim zbog licnog uverenja da je bio izolovan od
izvornih informacija. Sve što je tad do njega stizalo, vec je bilo
preparirano. A zar to ne govori da su se njegovi protivnici plašili borbe
koja je podrazumevala jednakost uslova. On je poznat kao veliki takticar i
time je svoje neprijatelje pobedivao. Zato mu je oduzeta šansa, a to je
neviteški, previše nizak udarac. On nije izgubio zato što je DOS bio jak u
bilo cemu, vec što je znatan broj iz njegovog tabora radio za drugu stranu,
ali su strogo vodili racuna da on to ne sazna. Tu je srž igre.
Miloševic je poslednji autenticni predsednik u srednjoj i jugoistocnoj
Evropi, ukoliko se izuzme Lukašenko. Samim tim, velika brana interesima koji
su, pod geslom “demokratske promene” vec postavili svuda marionetske režime,
preko kojih iznose nacionalno blago u meri u kojoj im to treba. Prevremeni
izbori bili su poslednja šansa tih interesa, a oni koji su ga u to gurnuli,
vec su uradili posao za DOS. Upravo ti agitatori “za izbore kad im vreme
nije” bili su u samom vrhu agentura, koje su osmislile plan "svrgava-nja bez
alternative”. Jer, ko bi žrtvovao godinu predsednickog mandata ako ne mora,
a da prethodno ne proveri rejting partije preko parlamentarnih izbora, koji
su, inace, bili redovni. Setite se kako je iznebuha saopštena odluka o
izlasku Miloševica na vanredne predsednicke izbore. Ti “prijatelji” koji su
ušli u plan režije morali su odigrati do kraja, jer, takve istorijske
licnosti sklanjaju se kupovinom bliskih saradnika, jer samo oni znaju
Ahilovu petu, znaju na šta se ne obraca pažnja, gde smo slabi, gde
iskazujemo poverenje bez provere i sl. Eto to je znala najbliža svita i oni
su najodgovorniji.
Košulja je bliža od kaputa i zato su i najdragoceniji najbliži, ali i
najskuplji. Nije cudo što se toliki novac slio u ruke mnogih mocnika da bi
se finansirao taj, za našu zemlju istorijski pad, kroz ustolicenje paradigme
“5. oktobar” koja je proizvela najvecu nacionalnu bruku u vidu kontinuiranog
haškog egzodusa, a s druge strane, Srbija je gurnuta u stecaj preko
mafijaškog preuzimanja privrednih sudova i ta brutalnost u otimanju zdrave
imovine i otpuštanja na stotine hiljada radnika do sad je po svireposti
nezabeležena. Eto, to je proizvod odluke SIK-a od 7.10.2000. godine koja je,
kao što sam rekla, sa stanovišta prava, cist falsifikat, a potpisao je
Borivoje Vukicevic koji se licno predstavljao kao Slobin prijatelj. Bila sam
apsolutno svesna njene pogubnosti i uložila sve da do iste ne dode, ali kad
vec jeste, zabeležila sam sve faze njenog donošenja, kao i aktere i njihove
metamorfoze.
Zbog poraza prava i podmetanja Miloševicu tzv. “izborne krade”, a cija
imitacija jeste izvedena i to od njegovih ljudi, da bi se njemu otežalo
dalje pracenje izbornog postupka. Setila sam se Drajfusove afere. Po uzoru
na slavnog pisca Emila Zolu i njegovo delo “Žakiz” (Optužujem), kojim je
razoblicio Drajfusove gladijatore, ja sam upravo od 7.10.2000. godine
ukazivala na zamenu teza i prozivala sve one koji su u tom ucestvovali, što
je posle i pretoce-no u knjigu. Toliko sam mogla i toliko uradila. Ljudi
koji to citaju, apsolutno i razumeju. Navešcu vam primer jednog izrazitog
monarhiste, koji svakog meseca kupuje više knjiga i poklanja svojim
prijateljima i koji mi je rekao da se godinama borio protiv Miloševica, ali
da mu je posle citanja moje knjige beskrajno žao što 24.septembra nije
glasao za Slobu. Takvih primera je nebrojeno.
Slobu opet okružuju loši ljudi
• Da li ste knjigu poslali Slobodanu Miloševicu? Da li je on procitao
knjigu?
– Po nagovoru jedne izuzetne žene, knjigu sam u junu prošle godine poslala u
Hag po advokatu Miši Ognjenovicu i napisala pismo, gde sam doslovce navela:
“Možda ce Vas zaboleti opisi Vama dragih licnosti, ali ova knjiga ne bi bila
celovita ako ne bih istakla ono što su uradili, ili što nisu, a morali su, a
bilo je kobno za Vaš državnicki status. Ali, kad sve razgrnemo, ova knjiga
je neoboriv dokaz da Vi izbore niste izgubili, niti ih je Koštunica dobio,
vec su dirigovano prekinuti, a cistom zloupotrebom ovlašcenja, Savezna
izborna komisija je falsifikatom proglasila Vojislava Koštunicu predsednikom
SRJ. Vi ste nasilno ostali bez imuniteta i na taj nacin su otvorena vrata za
izrucenje u Hag, a što kao dokaz možete koristiti u svojoj odbrani. Jer,
kako bi Vas inace odveli...”
Tek dva meseca kasnije, advokat Ognjenovic mi je vratio knjigu, ali bez
pisma, uz obrazloženje da je "on procenio da Miloševic ne treba da procita
moju knjigu". Ko je on da to procenjuje? Bio je dužan da je da, a Sloba je
mogao da je baci kroz prozor ukoliko mu se ne dopada. Više nisam pokušavala.
Eto, to govori samo o pojavi koja je bila i ranije, a to je kon-trola
informacija. Sad je ta cenzura iskljucivo u rukama emisara koji odlaze u
Hag, a primet-no je da su to, u poslednjoj godini, upravo oni “povampireni
prijatelji” koji su mu okrenuli leda u njegovom najtežem periodu od 24.9. do
7.10.2000.g. Pa, zar Milutin Mrkonjic 6.10. 2000.g. nije rekao Đindicu:
“Bravo care”, i verno mu služio sve do smrti, ignorišuci sve one silne
mitinge podrške nakon hapšenja Miloševica. Ali, to je fatalnost izbora.
Kad me vec pitate za taj podatak, mogu Vam reci da ja od izlaska knjige i
trpim najvece udare od pojedinaca iz “Slobode” a kojima se pridružila i moja
krvna srotkinja. Ali, to je tako otkad je sveta i veka. Dar se ne prašta. Ja
sam bila covek i dosledan sudija u periodu “5.oktobra”, kad su ti, nazovi
prijatelji, sevdisali u piru krvolocnih strvoždera. Zato svesno potenciram
na razlici izmedu mog i njihovog dela. U voz sa njima se ne trpam. Meni
dokazivanje prijateljstva ne treba. Ja i nisam htela biti prijatelj, vec
covek. Moja knjiga je najubojitiji dokaz. Ko zna, možda su mu oni odneli i
falsifikat knjige koji ilegalno kruži i koji je iskrivljen i osakacen baš u
delu koji se odnosi na razgovor s Miloševicem. Sve je moguce. Ja na to ne
mogu uticati. Ulog u ovu modernu verziju Drajfusove afere bio je ogroman. Do
svakog se, na žalost, može doci, pa i do nesavesnih štampara.
• Vi ste zbog te doslednosti pretrpeli bukvalan progon iz pravosuda. Knjiga
se zavr-šava sa jezivom scenom fizickog nasilja, nakon što su vas
suspendovali i sa mesta sudije i predsednika Privrednog suda u Beogradu?
– Upravo sam tom scenom htela opomenuti da se nikad i nikome to više ne
dogodi. I sam prikaz nasilja sam znatno ublažila, da se moja muka ne
razgoliti do kraja, da koliko-to-liko sacuvam svoju licnost, jer u biti, to
se do kraja ne može ni opisati.
Prvo mi je Goran Kljajevic 6.10.2000.g. sa surcinskom grupom, tacnije
Miletom Lukovicem Kumom (popodne je bio i Dušan Spasojevic) obio kabinet oko
14 casova, sa još 15 momaka i odneli su svu moju službenu i privatnu
dokumentaciju, pa, i pored izlaska MUP-a i svih materijalnih dokaza, vrh
pravosuda im ne sme ništa, vec mene suspenduju prvog radnog dana 9.10.2000.
godine, da bi me zaustavili od traženja otete dokumentacije, a provalnika
Kljajevica imenovali za v.d. predsednika suda. To je, uistinu, najskaradnije
što se ikad desilo u istoriji srpskog pravosuda i tim cinom je mafijaško
privredno leglo useljeno u najslužbeniji deo suda, kao eklatantan primer
direktnog umiranja institucija. To svirepo delo sproveli su Zoran Balinovac,
tadašnji JUL-ov zamenik ministra pravde, Balša Govedarica, predsednik
Vrhovnog suda i najsramnija licnost u istoriji privrednih sudova Cedomir
Prostran. To pravno nasilje je takvog stepena da im savest nikada nece
dozvoliti da mirno spavaju. Oni su meni oteli egzistenciju, a da cinu
udaljenja nije prethodila nikakva kontrola mog rada, pa je njihov zlocin
veci i od Kljajevica i njegovih Surcinaca, jer oni sami nisu mogli sebe
amnestirati. Zbog straha od odgovornosti oni su inspiratori
najmonstruoz-nijih podmetacina i dalje, kad je moj život u pitanju, jer sam
onaj ranjeni svedok koji im hoda po snovima, a koga su zahvaljujuci svom
nemoralu bacili u kandže najokorelijih mafijaša.
Ja sam 9.10.2000. godine slucajno ostala živa i podigla se iz lokve krvi na
samom ulazu u moj stan. Ponovo su došli u oktobru prošle godine, na
cetvorogodišnjicu, da dokraj-ce svoje delo. Smešteni su u iznajmljenom stanu
na prvom spratu zgrade u kojoj živim i u misterioznom poslovnom prostoru u
prizemlju, koji obezbeduje logistiku od ulaska u moj stan iznošenju
dokumenata, a i neceg još najsvirepijeg. MUP je obavešten, ništa nije
preduzeto.
• Da li to povezujete sa krivicnim postupkom koji se godinama vodi pred
Prvim opš-tinskim sudom u Beogradu protiv Savezne izborne komisije, a gde
ste Vi otkrili da je baš taj sud falsifikovao Vaš potpis na istražnoj
izjavi. O tome imate nalaz veštaka grafologa?
– To je, nažalost, tacno. To je dokaz da se nad mojom licnošcu sprovodi
genocid, baš onako kako mi je Zoran Balinovac pretio 9.10.2000.g, iznudujuci
ostavku, koju ja, uprkos svemu, nisam dala. Pretio mi je montiranjem
krivicnih postupaka, preko nameštaljki, falsifikova-njem mog rukopisa. I,
eto, receno je ispunjeno, što je nezabeleženo u sudskoj praksi. On je od
JUL-a pobegao kod Koštunice i ucvrstio moje neprijateljstvo sa istim, zbog
mog konstantnog prozivanja da je nezakonito izabran za predsednika SRJ. Do
sad sam mislila da sam prognana samo od pravosudne hobotnice, ali sad
provereno znam da je u pitanju i politicka logistika koju Balinovac, kao
visoko pozicioniran u DSS, obezbeduje preko Koštunice.
Stvari stoje ovako. Kad sam veštacenjem otkrila da me sud koji mi sudi (Prvi
opštin-ski) falsifikovao samo da bih bila optužena, postupak je naglo
prekinut, iako je bio pri kraju, da ta pravosudna bruka ne bi ugledala
svetlost dana. Od septembra 2004.g. predmet se ne zakazuje, a to koincidira
sa naletom novog proganjanja. Ocigledno sam još 26.oktobra 2004.g. trebala
biti ubijena jer sam se jedva išcupala iz otmice, organizovane uz pomoc
taksiste. I to je prijavljeno. Ali ništa. Predmet se i dalje ne zakazuje
zato što je, nažalost, sa falsifi-kovanjem nastavljeno i dalje. Oni znaju da
ja tacno znam koji su sve dokumenti promenjeni, kao što znaju da
dokumentaciju koju mi iznose, pa promenjenu vracaju, ne držim samo u mom
rad-nom stolu u komodi, koju su procešljali kad god su hteli. Oni cekaju da
završe sa mnom, pa da svoje falsifikate prikažu kao moje originale. To je
najopasnija igra, u koju su umešane mno-ge licnosti iz moje knjige. Ja sam o
svemu što mi se dogada napisala mnoga pisma i prosledila na mnoge strane.
Moj rukopis je apsolutno falsifikovan,pa se cesto ta pismena obracanja
friziraju, a pogotovo ona upucena ministru pravde. Ali, siže koje pišem
svima reci cu i Vama.
Bilo šta da mi se desi, znajte da nisam doborovoljno nestala, nisam suicidna
i u odlicnoj sam psihofizickoj kondiciji. Ako nestanem, znajte da bi tek tad
bila ubijena moja knjiga, moje delo pretoceno u moje krvavo svedocenje o zlu
koje se ozakonilo 7.10.2000.g, a koje mora ostati tajna. Sve dok sam živa
knjigu mi niko ne sme taknuti, niti podmukli sudionici iste smeju sa mnom
polemisati, jer iz svake reci vrca neoboriva istina, pa su se sjatili da
danak toj borbi za istinu prvo platim ja. A onda i knjiga, na koju sam
beskrajno ponosna.
Suština mog progona je što posedujem materijalni dokaz, da mi je sud
namestio falsifikat. Zar za jedan pravni sistem postoji nešto gore. Zato
hoce da me ubiju i da na taj zlocin pocinjen u samom sudu stave tacku.

http://forum.srpskinacionalisti.com/viewtopic.php?t=3189