Labus sluga tajkuna

BEOGRAD - Sram neka bude Miroljuba Labusa! Odakle mu pravo da bilo koga
povezuje s tajkunima, kada je on tim istim ljudima sluga. Labus i Mladan
Dinkic kao vladini funkcioneri rade za tajkune. Obojica su veliki
kriminalci. Afera "Erikson" samo dokazuje tvrdnje koje je SRS iznosio u
javnost o bandi G17 plus - ljutito odgovara Dragan Todorovic na tvrdnju
vicepremijera da su ga javno napadali branioci tajkuna kojima je on stao na
put. Prema recima potpredsednika srpske vlade, prozivke na njegov racun
upucivali su neprijatelji reda i zakona u drzavi. Tako je, kaze Labus,
njegovo ime uvuceno u "nepostojecu aferu". - Ta mafija je unistila drzavu.
Labus se sada ponasa po principu "napad je najbolja odbrana", ali svima u
Srbiji jasno je da je njegova odbrana neargumentovana i da je upleten u
veliki kriminal. Jasno je da je uhvacen s rukama u pekmezu. Uskoro ce se o
tome mnogo vise saznati, jer javnost mora da bude upoznata kakvi mafijasi
vode ovu drzavu - najavljuje Todorovic u ime radikala. Ni prvi sindikalac
Srbije Milenko Smiljanic nije poveravao u pricu kakao su besni tajkuni i
njihovi zastitnici "napakovali" aferu lideru G 17 plus. - Labusova odbrana
oko afere "Erikson" je krajnje suplja i neargumentovana. Svima u Srbiji
jasno je da je on i vise nego umesan u nju - tvrdi predsednik samostalaca.
Prema njegovim ocenama, Labus jos uvek nije dao argumentovan odgovor na
informacije koje ga povezuju s aferom "Erikson". - Vidim da je izdejstvovao
nekakvo pisamce od "Eriksona", ali ono nista ne dokazuje. Neka pokaze
ugovore o stipendiranju njegove cerke i sve ce biti uredu. Sindikat na cijem
sam celu Labusa napada zbog katastrofalnog stanja u srpskoj ekonomiji i zato
sto smo siti korumpiranih politicara, a ne zato sto, navodno, branimo
tajkune. Podjednako su mi gadni korumpirani politicari, kao i tajkuni -
porucuje Milenko Smiljanic.

Vlada bezi od istine Predsednik Saveta za borbu protiv korupcije Verica
Barac ocenila je da u Srbiji nista nije ucinjeno da se spreci pojava
korupcije, da nisu doneti kljucni zakoni, kao i da ne postoje uslovi za
nezavisnost pravosuda i drugih institucija. Stanje u Srbiji bi, prema njenim
recima bilo bitno drugacije da je vlada u okviru svojih nadleznosti
istrazila sve navode o sumnjivom uvozu struje, akumulacijama, uglju i
mazutu, o ugovoru u "Mobtelu", slucajevima pranja novca, besplatnom
koriscenju i prodaji poslovnog prostora ZOP-a. - Bilo bi mnogo bolje i
korisnije da se o izvestajima Saveta organizuje razgovor uz prisustvo
novinara koji prate odredenu oblast. To bi pomoglo i borbi protiv korupcije
i vladi da pokaze da ne bezi od istine, da uvazava misljenje javnosti, da
zeli postovanje zakona i standarda - rekla je Verica Barac.

Da li verujete da je Labus uzeo mito od "Eriksona"? 1. Da 59,4 2. Ne 22,1 3.
Ne znam 14,1 4. Bez odgovora 4,4 Da li bi trebalo da reaguju nasi istrazni
organi? 1. Da 69,8 2. Ne 14,3 3. Ne znam 12,7 4. Bez odgovora 3,2 Da li bi
Labus trebalo da podnese ostavku u vladi? 1. Da 56,6 2. Ne 24,6 3. Ne znam
14,9 4. Bez odgovora 3,9

Labusu niko ne veruje BEOGRAD - Miroljub Labus, predsednik G17 plus i
potpredsednik vlade, uzeo je mito od svedske kompanije "Erikson", procenjuju
gradani Srbije koji su ucestvovali u anketi Istrazivackog tima Srpskog
Nacionala. Gotovo 70 odsto ispitanika smatra da bi nasi policijski i sudski
organi trebalo da reaguju i ispitaju sve detalje afere "Erikson". Takode,
vecina anketiranih gradana smatra da bi Miroljub Labus morao da podnese
ostavku na funkciju potpredsednika vlade. Cak i medu onima koji ne veruju da
je Labus uzeo mito, mnogo je onih koji podrzavaju predlog da celu aferu
istrazi policija, pa da se definitivno utvrdi da li je u pitanju korupcija
ili samo isfabrikovani skandal kojim je neko nameravao da kompromituje
predsednika G17.

Nacionalna porota 1. Da li verujete Miroljubu Labusu koji ka`e da nije uzeo
mito u aferi "Erikson"? Milorad Vu~eli}, potpredsednik SPS Ne Ne verujem mu
zbog toga {to ne deluje uverljivo i {to uporno poku{ava da zamenjuje teze
dok se brani. Ko njemu brani da se obra~una s tajkunima, a govori o
re{avanju "{e}erne afere" u kojoj je i sam u~estvovao kao potpredsednik
Savezne vlade. Milorad Mir~i}, predsednik Odbora za bezbednost Ne Koliko bi
trebalo da budem naivan da bih poverovao da Labus nije uzeo mito? Svako ko
je iole pametan poverova}e u pri~u da ga je uzeo. Vi{e puta se pokazalo da
je Labus u~estvovao u raznim aferama. Neda Arneri}, ~lan Glavnog odbora DS
Ne mogu da komentari{em. Neka se Miroljub Labus sam ispetljava iz onoga u
{ta se upetljao. Ja sada odmaram. ^u}emo se drugom prilikom. Mira Adanja
Polak, novinar Nisam mnogo vi~na da bih to komentarisala. A i po~inje mi
emisija za dvadeset minuta na televiziji. Kolega, oprostite, drugi put.
Mirjana Bobi}-Mojsilovi}, novinar Kolega, ima me previ{e u medijima. A jo{
je i nedelja. Zaista ne bih mogla da u~estvujem u anketi i dam bilo kakav
komentar. Drugi put. Branko Pavlovi}, ekonomista Mislim da je verovanje ili
neverovanje ~udna stvar. Skepti~an sam. Uglavnom je ono {to politi~ari
govore jedni o drugima ta~no. To je najva`niji orijentir za javnost, pa i u
slu~aju gospodina Labusa. Svi oni sebe ulep{avaju, a kada govore o drugima
negativno, onda je to uglavnom ta~no.

http://www.inter-nacional.com/