Nicovic: To je rukopis M15

Policijski ekspert iz Beograda Marko Nicovic je ocijenio da su
posljednje vijesti o kretanjima i boravistu haskog optuzenika Radovana
Karadzica samo pokusaji "uznemiravanja Karadzica i njegovog okruzenja
s ciljem da se natera da promeni mesto boravka". Nicovic je za
beogradski "Glas javnosti" kazao da sve to lici "na rukopis engleske
tajne sluzbe MI5 koja malo-malo pa preko kontrolisanih "izvora" pusta
informacije u novinama kako bi isprovocirali i Mladica i Karadzica da
naprave gresku i budu uhvaceni".

"Takodje, mislim da je rec i o nervozi svemocnih tajnih sluzbi zbog
visegodisnjeg neuspeha u lociranju dvojice kljucnih haskih
optuzenika", kazao je Nicovic.

On je dodao i da ne misli da ce hapsenje generala Ratka Mladica biti
kljucni uslov za integraciju SiCG u evroatlantske integracije, iz
prostog razloga sto su i EU i SAD svjesni da je Srbija prakticno
nemocna u pronalazenju bjegunaca.

PCNEN