DOK SAM RATOVAO S MILOŠEVIĆEM, MATIĆ JE RAZVIJAO SVOJE POSLOVE
Izvor: Srpski Nacional, 08/17/2005; Strana: 3

Velimir Ilić optužuje B92

BEOGRAD - Ministar Velimir Ilić ne odustaje od optužbi na račun novinara Televizije B92, za koje je juče rekao da su `bolesni i zreli za psihijatriju`. - Želim da im pomognem. Svakome može da se desi neka bolest, ali oni se pozivaju na profesionalizam, novinarske kodekse i transparentnost, dok, u stvari, zastupaju pogubnu politiku. Svako ima pravo na svoj politički stav, ali ne može da se izvrće istina - rekao je Velimir Ilić. On je konkretno poredio sebe i Verana Matića, direktora B92. - Kad se na B92 toliko brinu da li sam ja skinuo optužnicu protiv Marka Miloševića, mora da se zna istina da sam učinio sve što sam mogao da bih oborio režim Slobodana Miloševića. Podneo sam poslovne, političke i privatne žrtve koje su me mnogo koštale. Bio sam na Miloševićevom spisku za odstrel, proganjali su me, nameštali mi sve što su mogli, samo da mi dođu glave. To je istina. S druge strane, poznato je kako se ponašao Veran Matić. Igrao je ulogu opozicionog novinara, a usput je sticao bogatstvo. Ako je neko profitirao u Miloševićevo vreme, onda je taj Matić. On je razgradio posao, stekao zavidnu imovinu, a sada optužuje mene da podržavam Miloševića. Svako, ko je spreman na tako zle i podle stvari, mora da ide u bolnicu da se leči - kaže ministar Ilić. On ostaje i pri svojoj oceni da bi na Kopaoniku trebalo da se napravi sanatorijum, u koji će biti smešteni neki novinari B92 da bi ljudi dolazili da ih vide, da se zna ko su `poslednji idioti u Srbiji`. - I novinari iz drugih medija stalno traže neke senzacije, prozivaju me i kritikuju i za ono što sam uradio i za ono što nisam, pa im ne zameram. Svako se bavi svojim poslom. Mediji moraju da imaju taj korektivni faktor, posebno u odnosu prema predstavnicima vlasti, ali niko od medijskih kritičara ne pokazuje toliko bolesnu želju za provociranjem kao novinari B92 - kaže Ilić.

Одговори путем е-поште