SKANDAL Ministrica sokirana spoznajom da je Hrvatska raspisala medunarodnu
tjeralicu za pogresnom osobom

Kapetan Dragan kojega trazi Hrvatska poginuo lani

Poduzela sam sve kako bi se razrijesila blamaza s kapetanom Draganom,
pronasla sam dokumentaciju o njemu i sve ce biti gotovo odmah najavljuje
ministrica pravosuda Vesna Skare-Ozbolt, nakon sto se pokazalo da Hrvatska
nije raspisala medunarodnu tjeralicu za kapetanom Draganom koji danas pod
novim imenom Daniel Snedden zivi u Perthu u Australiji.
Hrvatska trazi drugog kapetana Dragana, koji je u ratu djelovao u Bijeljini,
ali i na podrucju Dubrovnika, te je u Dubrovniku protiv njega i pokrenut
kazneni postupak. Kako se dubrovacki Dragan zove Vasiljevic, a onaj iz
Knina, poznat kao sef knindza, Vasiljkovic, u nasim su organima progona bili
uvjereni da je rijec o pogresci u prepisivanju i da je to ista osoba.

Ministrica pravosuda istice kako je bila zapanjena kad je Nacional dobio
informacije iz policije o toj pogresci, o tome da MUP nema spreman dosje
protiv kapetana Dragana, prije nego sto je o tome obavijesteno Ministarstvo!
Nakon toga preuzela sam sve u svoje ruke, pronasla sam dokumentaciju i sve
mora biti gotovo odmah kako bismo mogli zatraziti izrucenje kapetana Dragana
kaze Vesna Skare-Ozbolt.

Dragan Vasiljevic Vaske (40) iz Bijeljine poginuo je u prosle godine u
veljaci u prometnoj nasreci u mjestu Balatun na magistralnoj cesti Bijeljina
Raca. Stradao je u "mercedesu CL 500 coupe", koji je sletilo s ceste te
udario u stablo i parkirani teretnjak TAM 110, naveli su iz bijeljinskog
Centra javne sigurnosti.
(S. P., R. S.)

http://www.vecernji-list.hr/