ENCODING (UTF-8)

ПРИЛИКОМ ПОКУШAЈA ЕУФОРA ДA УХAПСИ ДРAГОМИРA AБAЗОВИЋA

ЖЕНА МРТВА, СИН РАЊЕН

Тешко рањена Рада Aбазовић (47) преминула у фочанском Клиничком центру. Радин
једанаестогодишњи син Драгољуб оперисан и за сада му живот није у опасности.
Драгомир наводно себи пуцао у главу

СТAНОВНИЦИМA Бјелогораца у четвртак ујутро се смркло: покушај Еуфора да ухапси
Драгомира Aбазовића (48), званог Пиђе, претворио се у - крвопролиће.
У пуцњави у засеоку Бјелогорци код Рогатице, тешко су рањени Драгомиров син,
једанаестогодишњи Драгољуб, и супруга Рада (47), која је пар часова касније
преминула у фочанском Клиничком центру. Обоје су, незванично сазнајемо у овој
медицинској установи, погођени у стомак и то - с леђа.
Тешко рањени Драгомир је, такође, смјештен у Клинички центар у Фочи, јер
Кантонално тужилаштво у Сарајеву није дозволило његово пребацивање на лијечење
у Подгорицу.
Потјерницу за Драгомиром Aбазовићем расписали су правосудни орани Кантона
Сарајево, због основане сумње да је починио ратни злочин над цивилним
становништвом у општини Рогатица.
Шта се догађало у Бјелогорцима, једном од заселака Пашића Куле, до закључења
овог броја "Гласа Српске" није било познато.
Портпарол Еуфора Џема Томас изјавио је да је Aбазовић "нанио сам себи повреде",
што ће рећи да је пуцао себи у главу. Осим тога, Томас је изјавио да је
"приликом припреме операције Aбазовићевог хапшења пуцано на припаднике Еуфора,
на шта су они одговорили и два лица у кући су повријеђена". Њихове повреде,
додао он, "нису опасне по живот".
Изјаву Џема Томаса да су у хапшењу Драгомира Aбазовића учествовали и
"припадници локалне полиције" побио је шеф Бироа за информисање Министарства
унутрашњих послова Радован Пејић. Рогатичка полиција стигла је у заселак
Бјелогорце тек кад је сазнала за пуцњаву.
Једини очевидац драме која се у 9,30 часова одиграла у Бјелогорцима, Милкан
Цвијетић, тврди супротно. Цвијетић је помагао Aбазовићима да закољу прасе за
божићну трпезу.

СРЕЋА У НЕСРЕЋИ
Сви које смо срели на Пашића Кули и Бјелогорцима причају да је велика срећа што
су одрасли синови Драгомира и сада већ покојне Раде, Горан и Ново, били на
послу у Рогатици. Иначе, трагедија ове породице могла је бити и много већа него
што јесте. Aбазовићи имају и двије кћерке - Гордану, која живи у иностранству,
и Снежану, која је на факултету у Бијељини.

- Попили смо кафу и ракију, изишли из куће и прихватили се посла. Док смо били
забављени уређивањем прасета, наједанпут се пред кућом појавио неки џип. Иза
њега се појавио други, па трећи. Пиђе је оставио алат и почео да бјежи према
оближњој шуми. Из возила су искочили неки људи и одмах почели да пуцају на
Пиђета. Са свих страна је пуцано.
- Једног трена сам само видио да је из куће изишао мали Драгољуб. И одмах је
пао. Из куће је истрчала и Рада. И она је одмах пала. Успјела ми је рећи:
"Милкане, спасавај ми дијете!" Притрчао сам до малог Драгољуба и унио га у
кућу. Ту сам видио да је рањен, па сам га одмах пренио до својих кола и одвезао
у Дом здравља у Рогатицу. Шта је било са осталима, ја не знам. Рада је остала
да лежи пред кућом. Док сам одлазио, пуцњава је још одјекивала и била је
страшна галама. Викали су, а ја ништа нисам разумио - испричао нам је Милкан
Цвијетић.
Док шаљемо овај извјештај, на "крвавом разбојишту" био је велики број
карабињера, радника републичког Министарства унутрашњих послова... Новинарима
је дозвољено само да сниме поприште, и тада су видјели да је већина карабињера
у цивилној одјећи, углавном у фармеркама и јакнама. Неколицина их је била у
униформама и држали  су пушке "на готовс".
Репортер "Гласа Српске" се затекао пред пријемним одјељењем када је довезен
тешко повријеђени Драгомир, у пратњи полиције Републике Српске. Из санитета је,
на ногама, тетурајући, успио изаћи тешко рањени Aбазовић, коме су пластичним
ужетом биле везане руке на леђима.
Главе умотане завојима, кроз које је липтала крв, Драгомир није могао говорити.
Није чак одговорио ни на повик "ујко", младића који је уплакан покушао прићи
носилима.
Један од Радиних рођака из Рогатице, који није желио да открије име, казао нам
је да тешко рањеној жени дуго нико није могао помоћи, јер јој се није могло
прићи. За то вријеме је трајала потјера за Драгомиром, који је, наводно,
увидјевши да нема излаза, из пиштоља пуцао себи у главу.
Стање једанаестогодишњег Драгољуба Aбазовића је, засад, стабилно.

Е. Г. С

http://www.glassrpske.com/