Milošević ipak otrovan

Devet dana pre smrti Hag znao za prisustvo leka protiv lepre

Holandski toksikolog dr Donald Uges sinoć je specijalno za Glas potvrdio da je odmah po dobijanju rezultata krvi u kojoj se nalazio i lek protiv lepre upozorio Tribunal da je Miloševiću život ugrožen.

- Tačno je da sam dve nedelje pre njegove smrti dobio krv na analizu i utvrdio prisustvo tog leka. Tri dana kasnije, znači devet dana pre Miloševićeve smrti, o tome sam obavestio sekretarijat Haškog tribunala, ali oni nisu preduzeli ništa - tvrdi Uges, što potvrđuje sumnju dela javnosti o zvaničnoj verziji njegove smrti.

Na pitanje da li je Milošević mogao samoinicijativno da uzme taj lek, Uges kategorički negira: - To je nemoguće. Dozu i način primene tog leka poznaju samo izuzetno stručne osobe, lekari ili farmaceuti, a Milošević nije nijedno ni drugo - objašnjava holandski toksikolog i nastavlja:

- Inače, važno je naglasiti da u zatvorskoj ambulanti takav lek ne postoji zato što se pacijenti koji boluju od lepre ili TBC odmah izoluju. Miloševiću je lek doturan spolja, to je moglo trajati mesecima - objašnjava Uges, ne želeći nikoga direktno da proziva, ali dodaje:
- Uverio sam kada sam odlazio u zatvor da je skoro nemoguće uneti bilo šta unutra jer vas na ulazu pretresaju do gole kože.

http://www.glas-javnosti.co.yu/

View binder View credit report online Yugoslavia phone card
Clear view Conservative politics Ocean view

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште