Milan Kučan priznao da je počinjen zločin

Predsednik Slovenije Milan Kučan potvrdio je 21. maja 2003. na suđenju Slobodanu Miloševiću u Haškom tribunalu da su pripadnici slovenačke teritorijalne odbrane počinili ovaj ratni zločin. Na pitanje Slobodana Miloševića i sudije Ričarda Meja šta zna o ovom slučaju i zapisnicima sa obdukcije ubijenih vojnika JNA, Kučan je odgovorio sledeće:
- Šta ovo dokazuje? To samo dokazuje da je Slovenija čak i u situaciji rata bila i ponašala se kao pravna država, da je tužilaštvo Slovenije obavilo svoju istragu i ta istraga je dala rezultate. Bio je uključen i jedan posmatrač iz Helsinškog odbora. Ja sam tvrdio da ti vojnici i civili nisu bili streljani kao ratni zarobljenici. Međutim, na žalost bili su, vojnici su zaista streljani - rekao je Milan Kučan u sudnici Haškog tribunala.

http://www.glas-javnosti.co.yu/

Одговори путем е-поште