Šešelj ne odustaje od štrajka glađu do ispunjenja zahteva

Lider radikala neće "doktorku Mengele"

Tribunal šalje lekarku, za koju se među zatvorenicima u Tribunalu zna kakvo
mišljenje ima o pritvorenicima, kaže Jadranka Šešelj
Šešelj je spreman da primi nezavisnu lekarsku komisiju, koja bi utvrdila
njegovo pravo stanje, a koja ga ne bi ni na koji način lečila, tvrdi Vučić

BEOGRAD - On je još uvek pri svesti ali je iznemogao. Leži... Ne znam šta da
vam kažem, sem da nam je to što ga čujemo telefonom neka uteha - kaže Jadranka
Šešelj supruga lidera radikala, Vojislava Šešelja, koji već duže od dvadeset
dana štrajkuje glađu u Haškom tribunalu, neposredno pošto joj se on juče javio
iz zatvorske bolnice.

Cinično je, tvrdi supruga radikalskog lidera, to što mu Tribunal šalje lekarku,
za koju se među zatvorenicima u Tribunalu zna kakvo mišljenje ima o
pritvorenicima.
- To je isto kao da su mu poslali doktora Mengelea. Odbio je da je primi. Nisu
tačne priče da ima mobilni telefon. On je izolovan, praktično u samici. Mi ne
možemo njega da zovemo kad hoćemo. On zove nas, kada mu to omoguće. Ne želim da
mislim kuda ovo može da odvede. Ja još moram da verujem... Ne znam šta bi me
sem toga sada držalo - priča za Glas Jadranka, uz napomenu da je niko iz vlasti
nije do sada kontaktirao.

http://www.glas-javnosti.co.yu/_g/spacer/spacer.gif

http://www.glas-javnosti.co.yu/_g/spacer/black.gif

http://www.glas-javnosti.co.yu/_g/spacer/spacer.gif

MIRAN PROTEST ISPRED AMBASADE SAD

Ispred ambasade ćemo organizovati miran protest kako su to uvek do sada radili
srpski radikali, bez nasilja i incidenata. Mi se borimo brojnošću ljudstva i
slobodarskim idejama i očekujemo da će se našem protestu za podršku našem
lideru priključiti svi građani koji slično kao i mi doživljavaju ideju slobode,
objašnjava Todorović najavljeni skup radikala ispred američke ambasade, koji bi
trebalo da se održi danas. Prema informacijama iz SRS-a skup će obezbeđivati
oko 1.000 ljudi, a u da su u toku i razgovori sa policijom.

[...]

- To, posle četiri godine nezainteresovanosti od njih i ne očekujem. Ničiju
savest neću da pominjem. Ali, da je neko u državi imao želju da nešto uradi, ne
samo za mog supruga, nego i za sve duge zatvorenike naše državljane u Tribunalu
to bi do sada uradio. Čula sam na vestima da je naš ambasador u Holandiji juče
kontaktirao Tribunal da se raspita o situaciji vezanoj za mog supruga. To je
malo licemerno jer dve godine od kako je tamo postavljen nije našao za shodno
da obiđe bilo koga od naših državljana koji su pritvoreni u Tribunalu i da se
raspita za uslove u kojima su - kaže Šešeljeva supruga.
Prema rečima Aleksandra Vučića, Šešelj je spreman da primi nezavisnu lekarsku
komisiju, koja bi utvrdila njegovo pravo zdravstveno stanje, a koja ga ne bi ni
na koji način lečila rečeno je danas u SRS-u.
Iako Glas juče nije uspeo da dobije informacije o stanju i situaciji u kojoj se
Vojislav Šešelj nalazi od Haškog tribunala, nezvanično se može čuti da su u
sudu veoma zabrinuti razvojom događaja, ali da predstavnici Tribunala više
navodno i ne znaju koji su Šešeljevi zahtevi jer, kako tvrde, on ih stalno
menja. Dragan Todorović kaže da je poznato da Šešelj ima sedam opravdanih
zahteva i da oni imaju svoje uporište u pravilniku o radu Haškog tribunala.

- U skladu je sa dosadašnjom praksom Haškog tribunala da se bavi lažima i
podvalama. Sve što se dešava i što može da se desi je u isključivoj nadležnosti
i odgovornosti Tribunala - tvrdi Todorović.

Politički i lični testament o kome je juče govorio Tomislav Nikolić, zamenik
lidera SRS-a, biće obelodanjen u nedelju.

- Kao i svaki testament i ovaj ima naznačen datum kada se može obelodaniti. To
je u nedelju - kaže Nikolić za naš list, dok Todorović dodaje da je Šešelj
testament izdiktirao pre nekoliko dana i da se lični deo odnosi na njegove
lične stvari i papire iz njegove ćelije u Hagu.

http://www.glas-javnosti.co.yu/