MILORAD VUČELIĆ ZA "DAN"

Mnogi nezadovoljni izborom Dačića

Postoji znatno nezadovoljstvo odbora i članstva izborom Ivice Dačića za
predsjednika Socijalističke partije Srbije. Dobijamo svakodnevno telefonske
pozive i reakcije koji smatraju da je izbor Dačića odstupanje od politike
Slobodana Miloševića, kaže za "Dan" Milorad Vučelić, član Glavnog odbora.
~Da li to znači da je na pomolu raskol u SPS-u?
- Nikako. Ja sam član Glavnog odbora SPS-a i svim silama ću se zalagati za
očuvanje jedinstva partije, jer samo jedinstvo obezbjeđuje jačanje
Socijalističke partije. Znam da neki mediji i neki političari kojima moje
zalaganje za nastavak politike tvorca SPS-a Miloševića nije po volji i da
lansiraju teze o, navodno, mom zalaganju da se stvori nova partija, što
jednostavno nije tačno.
~A udruženje "Sloboda". Ima najava da bi to udruženje moglo postati stranka.
- Ja podržavam ideje koje zastupa udruženje "Sloboda". Svim srcem sam za te
plemenite ciljeve koji se odnose na očuvanje izvornih principa SPS-a koje je
utemeljio Milošević. Ali, ne vjerujem da ima takvih ambicija, osim možda nekih
pojedinačnih razmišljanja, da "Sloboda" postane nova stranka.
~Pa, ipak, Aleksandar Vulin ne misli tako.
- Vulin je moj drug i prijatelj. Izuzetno ga cijenim, ali svako ima pravo da
razmišlja na svoj način i da se izjašnjava. To je demokratski. Pa SPS je
pokazao da je najdemokratskija stranka. Koja druga stranka je imala četiri
kandidata za predsjednika? Nijedna! Pa ni Demokratska stranka, koja sebe
tretira kao jedina demokratska, a samo je na izborima za čelnike bio jedan
kandidat - Boris Tadić.
~Vratimo se udruženju "Sloboda". Kažete da podržavate njihove ideje, ali da ne
vjerujete da hoće u stranku.
- Tačno. Ja se zalažem da se na listi SPS-a nađu i članovi udruženja "Sloboda".
Ali, o tome odlučuje Glavni odbor SPS-a. Sve demokratski i transparetno.

N.P.

Šuvaković: "Sloboda" ne izlazi na izbore

Udruženje "Sloboda" neće prerasti u političku partiju i ne izlazi na izbore,
izjavio je juče agenciji Beta potpredsjednik te organizacije Uroš Šuvaković.
On je rekao da je odluku o tome donio upravni odbor Udruženja.
"Udruženje `Sloboda` ne izlazi na izbore, a da li će neki član udruženja biti
na nečijoj listi - to ne branimo", objasnio je Šuvaković i dodao da u redovima
tog udruženja ima radikala, socijalista i komunista koji imaju prava da se
kandiduju na izbornim listama svojih stranaka.
On je podsjetio da je umjesto Bogoljuba Bjelice za predsjednika udruženja
izabran profesor univerziteta u Nišu Miloš Aleksić i dodao da skupove u
beogradskom Domu sindikata, na kojima se najavljuje izlazak ove organizacije na
izbore, "privatno organizuju pojedinci koji više ne obavljaju nikakve funkcije
u Udruženju `Sloboda`".

(Beta)

Bata Živojinović na listi

Glavni odbor SPS-a usvojio je kasno sinoć listu od 250 kandidata za poslanike
republičkog parlamenta. Lista se zove - "Socijalistička partija Srbije", a prvi
na njoj je Ivica Dačić, predsjednik SPS-a. Među prvih deset su još Slavica
Đukić-Dejanović, Milutin Mrkonjić, Borka Vučić, Velimir Bata Živojinović…
Na listi nema nijednog člana udruženja "Sloboda" za šta su se zalagali neki od
članova Glavnog odbora SPS-a.
Sjednici Glavnog odbora, iako je član, nije prisustvovao Milorad Vučelić
doskorašnji potpredsjednik SPS-a. N.P.

http://www.dan.cg.yu/

Одговори путем е-поште