KRIZA!

http://www.pressonline.co.yu/img/tackice.gifPregovori DS-a i DSS-a o formiranju
nove vlade Srbije vraćeni na početak, DSS odbija da 'tadićevcima' prepusti MUP!

Pregovori DS-a i DSS-a o novoj vladi zapali su u najveću krizu do sada pošto je
DSS ovih dana definitivno odbio da se odrekne mesta ministra policije! Ovo za
Press tvrdi sagovornik iz samog vrha Demokratske stranke.

- Iako je većina medija objavila da je već skoro sve dogovoreno i iako se već
uveliko piše o tome da se DSS odrekao mesta ministra policije, to uopšte nije
tačno! Istina je da je postojao neformalni dogovor da mi dobijemo resor
policije, a da DSS uzme odbranu, ali nama je početkom ove nedelje jasno
poručeno da od toga nema ništa! DSS sada odbija svaku pomisao da se odrekne
Jočića ne mestu ministra policije - kaže sagovornik Pressa, inače jedan od
najviših funkcionera Demokratske stranke.

Na naše pitanje da li postoji ikakva mogućnost da DS na kraju pristane na
Jočića kao ministra policije, on odgovara kao iz topa:

- Nema šanse! DSS mora da shvati da je sam naš pristanak na Koštunicu kao
premijera ogroman ustupak naše stranke. Oni moraju da znaju da ne mogu da nas
ucenjuju doveka. Mi ćemo uskoro morati da presečemo i da vidimo šta dalje. Ako
DSS ostane na svojim ukopanim, tvrdoglavim pozicijama, mi smo potpuno spremni i
na nove izbore...

Problem je i Velja

Izvor Pressa iz DS-a napominje da "veliki problem" u pregovorima o novoj vladi
predstavlja i Velimir Ilić, koji "tvrdoglavo insistira da ostane ministar za
kapitalne investicije".

- Velja igra duplu igru. Na jednoj strani, kada govori o procentu osvojenih
glasova, on govori o koaliciji DSS-NS, a na drugoj strani priča kako njegova
stranka ima 14 poslanika i traži bar dva ministarstva. To je krajnje
nekorektno! - kaže izvor iz vrha DS-a.

Izvor Pressa napominje da će eventualna nova predizborna kampanja biti "mnogo
konkretnija i oštrija".

- Neka se kolege iz DSS-a ne nadaju da ćemo im bilo šta prećutati kao što smo
to radili uoči januarskih izbora... - dodaje naš sagovornik, koji odbija da
kaže bilo šta konkretnije na ovu temu, osim što u poverenju napominje da DS ima
"gomilu kompromitujućih podataka" o ministru Draganu Jočiću, ali i još nekim
visokim funkcionerima "narodnjačke koalicije".

S druge strane, u DSS-u zvanično odbijaju da komentarišu tvrdnje našeg
"tadićevskog izvora", ali nezvanično potvrđuju da i dalje insistiraju na Jočiću
kao ministru policije.

- Niko iz DSS-a nikada i nikome iz DS-a nije obećao mesto ministra policije! Ko
to kaže, taj masno laže! Mi čvrsto stojimo na stanovištu da Jočić mora da
ostane na svojoj funkciji ne zato što je DSS pretplaćen na policiju, već zato
što je to u najboljem interesu Srbije i njenih građana. Ne vidimo nijedan
razlog da se smenjuje čovek koji najbolje radi svoj posao i koji je pohapsio
više kriminalaca nego svi prethodni ministri policije zajedno! - kategoričan je
naš sagovornik iz vrha DSS-a, koji kaže da je ova stranka spremna da razgovara
i pregovara o svemu osim o mestu premijera i mestu ministra policije.

- To je minimum ispod kojeg mi nećemo ići, sve i po cenu novih izbora! -
naglašava izvor Pressa.

On kaže da bi novinari trebalo da se zapitaju zašto DS toliko insistira na
smeni ministra Jočića i kome on toliko smeta.

- Trebalo bi da vidite zašto je Šutanovac toliko navalio da bude ministar
policije?! Šta je on to namerio da uradi kada mu je toliko stalo da se dokopa
te funkcije? Ono što mogu da vam kažem jeste da postoje ozbiljne sumnje da je
Šutanovac u dogovoru sa nekim ljudima bliskim "stečajnoj mafiji" i da bi on
verovatno zaustavio celu tu istragu - tvrdi naš sagovornik.

Zamoljen da iznese bilo kakav dokaz za ovu svoju ozbiljnu optužbu, on kaže da
će DSS zvanično izaći sa celom tom pričom u slučaju da DS i dalje bude
insistirala na Šutanovcu kao ministru policije.

U DS-u juče nisu hteli da komentarišu ove tvrdnje funkcionera DSS-a.

http://www.novinepress.co.yu/