PLATA 750.000

Nebojša Nedeljković, direktor Aerodroma "Nikola Tesla", pred sam kraj mandata
odlučio da sebi poveća platu za neverovatnih 350.000 dinara

BEOGRAD - Nebojša Nedeljković, direktor Aerodroma "Nikola Tesla", pred sam kraj
svog mandata odlučio je da sebi poveća platu na neverovatnih 750.000 dinara,
otkriva Kurir. Izvor Kurira iz ovog preduzeća objasnio je da se direktor
odlučio da ponovo obori sopstveni rekord u zaradama u javnim preduzećima kad je
shvatio da neće ostati na čelu ove firme.

- Aerodrom će najverovatnije pripasti Demokratskoj stranci, tako da Nebojša
Nedeljković tu više nema šta da traži. U periodu dok bude tražio novi posao
rešio je da obezbedi novčane zalihe, jer će novo radno mesto tražiti malo duže
iz razloga što i nije bio preterano uspešan - loše izvedeni radovi na Terminalu
2, propao posao s kargo centrom, stambena afera...

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

Ne žure sa odgovorima

Kurir je pokušao da proveri kod nadležnih službi na Aerodromu "Nikola Tesla" da
li je tačno da je direktor dobio platu 750.000 dinara, odnosno koliko je uopšte
povećana. Međutim, izbegavanje teme "plata direktora" nastavilo se i ovog puta.
Naime, pre četiri dana poslali smo pitanja o aprilskoj zaradi Nedeljkovića.
Iako su uvek bili ekspeditivni kad je trebalo da proslede odgovore medijima,
ovog puta očigledno ne žure.

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

- Takođe ne treba zaboraviti da je on donedavno bio rekorder po primanjima u
javnim preduzećima s platom od, kako je sam priznao, 400.000 dinara. Sada je
sam oborio svoj rekord povećavši platu za najmanje 20 posto, mada neki podaci
govore da je u pitanju celih 350.000 dinara. To je uradio tako što je svim
zaposlenima povećao zarade, jer se njegov dohodak obračunava u odnosu na
prosečnu zaradu. Pored toga, "nagrađen" je od Upravnog odbora - naglasio je naš
izvor.

Podsećamo da je Kurir u decembru prošle godine pisao o tome da lični dohodak
Nedeljkovića iznosi neverovatnih 580.000 dinara, što je, na primer, pet
ministarskih plata. Međutim, direktor je to demantovao i dva meseca odbijao da
prizna visinu zarade, vadeći se na službenu tajnu. Nakon velikog pritiska
medija rešio je da obelodani da mu je plata u decembru iznosila 392.000 dinara,
pravdajući je rastom dobiti. Međutim, izbegao je da kaže koliko je bio "dobar"
u septembru, oktobru i novembru.

Predsednik Upravnog odbora Miodrag Milovanović rekao je za Kurir da je tačno da
su svima povećane plate za april, ali da ne zna da je Nedeljković primio
750.000 dinara.
- To je bila neka vrsta kompenzacije, jer radnici neće dobiti novac iz dobiti
preduzeća. Razlog je što je već određeno da 50 posto dobiti ide u budžet u
Srbije, 20 procenata za socijalni program u preduzeću, 20 za posebne rezerve,
10 za stambenu izgradnju. Upravni odbor, inače, ne zna kolika je zarada
Nedeljkovića, jer mi samo određujemo parametre kao što su koeficijenti i
nagrade - objasnio je Milovanović.

(M. Z. L.)

http://www.kurir-info.co.yu/

<<image001.gif>>