КАМЕЊАРСКА СРБИЈА

Здраво, како сте, шта радите?

Где се брчкате?

Пише: МАРКО ЛОПУШИНА

     Пливачка сезона је почела доста тужно. Удавило се петнаестак људи, највише
на Ади и на новосадском Странду. Спасиоци кажу најгори су полупливачи, који
мисле да знају да пливају. Нашли утопљеног полицајца у Сави, а у џепу му била
порука: "Купи хљеб и млеко и скочи у `Саву` па види јесу ли дошле зимске гуме!»
     Ја нисам пливао, али сам из чамца са Дунава синоћ гледао и слушао сер Мика
Џегера и Камење.

     Дунав је био препун чамаца од гуме, до јахти, нисам знао да нам је такав
пловни возни парк. Ролингстонси су били суви професионалци, пар фраза на
публици « и 20 хитова.

     Било је око 60.000 људи, њих 50.000 унутра и нас остало около. Лорд Џегер
је засадио дрво пријатељства у парку код Палате федерације, али све је радио
тајно, да га обожаваоци не би угушили.

     Човек са 64 године скаче као јарац, а мени се неки вршњаци жале на реуму и
године. Роберт Плант из Целепина је скакао на Петроварадину и фестивалу Еxит.
Џегер је кулирао поред споменика Црна ружа, који је подигла Мира Марковић, пре
него је утекла у Русију, а Еxит је почео у знаку дилера дроге, којима је отето
24 кила наркотика.
     Било је лепо овог викенда, свет нам дошао у госте. Сутра већ идемо даље, у
битку са Косово и Метохију. Јуримо Ахтисарија који је подмићен са бедних 40
милиона долара.

http://istina.at/images/stories/120/dzeger_118.jpg
Старац скаче као јарац

     Што рече један економиста, све око Космета знамо и радимо, али мало знамо
и мало радимо око незапослености, инфлације, скупоће, одласка младих. У Србији
је данас главни проблем то што нема стручњака, нема их ни на берзи рада.

     Ја сам стручњак за хладовину, али таквог нико неће...Данас ћу на Лиду да
квасим ноге и одмарам очи...

http://www.istina.at/

<<image001.jpg>>

Одговори путем е-поште