TADIĆ ČOVEK MRŽNJE

Izvor: Pravda, 25.01.2008; Strana: 4

Boris Tadić je u svom pokvarenjaštvu stigao toliko daleko da je pokušao da
zloupotrebi bol i patnju članova porodica ubijenih radnika Radiotelevizije
Srbije

Režimski predsednički kandidat Boris Tadić je u svom pokvarenjaštvu otišao
toliko daleko da je pokušao da zloupotrebi bol i patnju članova porodica
ubijenih radnika Radio-televizije Srbije, navodi se u saopštenju Izbornog štaba
Tomislava Nikolića. Predstavnica porodica poginulih radnika RTS Žanka
Stojanović izjavila je juče da je Tomislav Nikolić 1999. godine, kao
"potpredsednik vlade i član Upravnog odbora RTS, bio dužan da natera direktora
tadašnje državne televizije Dragoljuba Milanovića da izvrši naređenje Savezne
vlade o evakuaciji zgrade televizije Srbije za vreme bombardovanja NATO. Prema
njenim rečima, i generalni sekretar SRS Aleksandar Vučić bio je dvostruko
obavezan da spreči ubistvo 16 radnika RTS, jer je u vreme bombardovanja NATO
1999. godine bio ministar informisanja i član Upravnog odbora državne
televizije. Tomislav Nikolić je kao „najstrašniji i najteži zločin" osudio
bombardovanje RTS i istakao da „saučestvuje u bolu i patnji onih koji su
izgubili svoje najbliže u zločinačkom udaru NATO ". Kao vrhunac bezobrazluka
izbornog štaba režimskog kandidata Borisa Tadića, jeste pokušaj da se nekakva
krivica svali na leđa Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića, posebno imajući u
vidu činjenicu da je te noći, kad je bombardovana zgrada RTS, majka Aleksandra
Vučića bila dežurni novinar i samo pukim slučajem nije doživela sudbinu 16
poginulih radnika. Pokušaj Tadića da insinuira da je Vučić želeo da ubije
rođenu majku govori da se do danas na čelu države nalazio opasan čovek,
zločinačkih namera, čovek mržnje i čovek koji više ne može da sakrije očaj zbog
činjenice da ga građani Srbije ne podržavaju, navodi se u saopštenju
Nikolićevog Izbornog štaba. Aleksandar Vučić za „Pravdu“ kaže da mu je „žao
Borisa Tadića". Žao mi je režimskog kandidata. Moju majku volim, a ne želim da
se bavim pričom o tome u kakvim je Boris Tadić odnosima sa članovima svoje
porodice. Nikad me niko nije tako povredio, ali to pokazuje u kakvoj panici se
nalazi režimski kandidat, kaže Vučić. Na pitanje kako je reagovala njegova
majka Angelina. Vučić kaže: - Njoj je teško, nije očekivala da će šef države na
ovakav način da zloupotrebi bol porodica čije su najdraže zločinački pobili
njegovi prijatelji iz NATO.
Milorad Vučelić, bivši direktor RTS smatra da „roditelji poginulih radnika RTSa
imaju moralio pravo da pozivaju na odgovornost svakog za koga misle da je ima i
ja poštujem njihov bol. - Međutim zaprepašćen sam da im nikada cilj nisu bili
oni koji su ubili njihovu decu, NATO ili Solana. Nemaju istrajnost i doslednost
u tom smislu. Tužno je da se ovakve stvari stavljaju u kontekst političke borbe
i to je jednostavno neprihvatljivo. S druge strane, moram da primetim da je
Tomislav Nikolić morao znati da će njegova izjava o nepostojanju krivice
Dragoljuba Milanovića biti zloupotrebljena, iako se zna da predsednik Republike
ima ovlašćenja i mora precizno da proveri dokumentaciju koja ga zanima. Ovo
nije prva zloupotreba u političke svrhe, ali je sam slučaj veoma problematičan
i komplikovan. Bilo je nažalost još mnogo žrtava tokom bombardovanja, a u smrti
bi bar trebalo da svi budu jednaki. Smatram da se radi o političkoj igrariji, a
smrt i nesreća je ono zbog čega najviše trpe porodice postradalih, kaže Vučelić.
Novinar Ljiljana Bulatović kaže za „Pravdu" da je „zgrožena ovom monstruoznom
manipulacijom od strane najbližih saradnika predsednika Srbije Borisa Tadića".
- Sasvim je očigledno da je sve to osmišljeno u cilju predizborne kampanje.
Reagovanje porodica protiv Dragoljuba Milanovića veoma je mučno zato što su sav
svoj gnev usmerili na samo jednog čoveka kao da je on naredio da se bombarduje
televizija. Po meni, Milanović nije odgovoran za to što se desilo, a naročito
ne Nikolić i Vučić. Potpuno je besmisleno to što takve porodice ulažu žrtve
svoje dece u okviru Tadićeve predizborne kampanje, što samo dokazuje na šta su
sve spremni, kaže Bulatovićeva.

Antrfile:

Moj muž je žrtva bombardovanja

Supruga Dragoljuba Milanovića smatra da su optužbe porodica poginulih radnika
RTSa „skandalozne". - Ispalo je na kraju da su porodice stradalih radnika RTSa,
kojih mi je izuzetno žao, postali i tužioci, i sudije, i vlast. Upravo oni
stoje iza presude Dragoljubu Milanoviću koji je u zatvoru već šest godina zbog
nečega što nije počinio. Dobro se zna da on nije jedini koji je radio za vreme
bombardovanja NATO. On je, prema mom mišljenju, žrtva cele te situacije.
Porodice stradalih radnika su ili mnogo izmanipulisane ili su od tolike mržnje
izgubili moral i razum da pravilno sagledaju stvari. Sve ovo je deo kampanje
koju vodi predsednik Tadić, a Tomislavu Nikoliću svaka čast što je uopšte
pokrenuo tu temu, rekla je za „Pravdu" Ljiljana Milanović.

Autor: E. P.

Одговори путем е-поште