www.istina.at

ИСТИНА број 191                                              Беч, 30. март 2008
Из уредничког пера
ПОНОСНО СЕ ЖРТВУЈЕМ
НА БРАНИКУ ИСТИНЕ И ОТАЏБИНЕ
Пише: ПЕТАР МИЛАТОВИЋ
      Беч, 30. март 2008. – Поштовани читаоци, због интервјуа аустријском листу
''Естерајх“ 28. фебруара 2008. године, у којем је тенденциозно потпуно изврнут
смисао мојих изјава, аустријско државно тужилаштво против мене је покренуло
судски процес и по члану 249 КЗ аустријске државе  ми прети казна затвора у
трајању од ''само''  10 година.
     Прво саслушање је предвиђено 1. априла 2008. године.
     Имајући у виду чињеницу да мени сада предстоји одбрана не само самог себе
него и принципа слободе јавне речи, нећу бити у могућности убудуће, до окончања
овог тоталитарног процеса, да редовно ажурирам нашу и Вашу ИСТИНУ, па Вас молим
да уважите моје разлоге.
      Увек сам се у животу борио сам против тоталитараца: у комунистичкој
Југославији када је зликовац Броз био на врхунцу моћи и сада ћу опет морати у
''демократској'' и ''неутралној'' Аустрији да се поново сукобим са сличним
тоталитарним методама.
     Ко зна по који пут поново сам остављен на цедилу од стране свих који се
сада плаше и да ми се јаве, баш онако како је то било пре 30 и више година,
када сам био изложен репресијама тоталитарног комунистичког једноумља.
Недостатак грађанске храбрости, на жалост, легализован је у свестима несвесних!
      Уколико неко ипак  жели да ми пише, или пружи било какву подршку, може то
урадити на лични E-mail: [Е-ПОШТА
ЗАШТИЋЕНА]
     Лично нећу посустати никада, као што ни до сада нисам, али с обзиром да ми
предстоји тешка борба, с поносом истичем да сам спреман на сваку моју жртву на
олтару истине и отаџбине, јер мени је интерес српског народа изнад сваког
личног! Имајте на уму да само ја и Бог знамо каквим проблемима сам и до сада
био изложен за последњих 25 година у Бечу, најнесрпскијем граду на свету после
Ватикана и овај монтирани судски процес против мене је круна  добро познате
''бечке'' демократије! Аустрија је, заједно са великонемачким Четвртим
 Рајхом, Црном Католичком Интернационалом и масонеријом из белосветске
помрчине, дубоко умешана у крваву балканску драму од 1991. године и није јој
довољно било што је допринела распарчавању српске територије већ сада лови
највиђеније Србе у Аустрији, а на плану одбране српских виталних интереса ја
сам први на листи за одстрел!
      Нека све Вас Бог чува и желим свима напредак онако како Бог заповеда!
Ваш Петар Милатовић

Бројне пријаве против српских демонстраната у Бечу

ИСТИНА број 191                                               Беч, 30. март
2008.
Бројне пријаве
против српских демонстраната
у Бечу
Танјуг 29. март 2008. у 19.16
     ЛВТ поднео је и пријаву против председника Српске народне одбране (СНО) у
Европи и Српског културно-информативног центра (СКИЦ) у Бечу Петра Милатовића
Острошког који је оптужен на основу нетачних информација у аустријском дневнику
„Естерајх"од 28. фебруара који је пренео да је он наводно насиљем Срба претио
Аустрији због признавања једнострано проглашене независности Косова.
      Саслушање Милатовића пред Државном службом за борбу против тероризма и за
уставност предвиђено је 1. априла.
      У позиву аустријских органа Милатовић се терети за претњу аустријској
држави, за шта је предвиђена казна до 10 година затвора
      БЕЧ -Танјуг - Државно тужилаштво Аустрије разматра подизање оптужнице за
угрожавање реда, мира и безбедности против више учесника демонстрација одржаних
24.фебруара против једностраног проглашења независности Косова и Метохије у
Бечу.
      На тим демонстрацијама окупило се око 10.000 људи, који су у почетку
мирно протестовали против једностраног проглашења независности Косова и
признавања покрајине од Аустрије. При крају скупа група од око 400 младих
кренула је са централног бечког трга Хелденплац ка 16.бечком округу, у улицу
Отакрингерштрасе, где је дошло до нереда.
     У тој улици млади су се сукобили са полицијом, након што су поразбијали
прозоре на једном албанском кафићу. Сличне сцене догодиле су се касније и у
другом делу града, у 6.бечком округу, у близини западне железничке станице
„Вестбанхоф”.
     Државно тужилаштво је од Службе за очување уставности и борбу против
тероризма (ЛВТ) добило око 75 пријава. У ЛВТ истичу да су пријаве поднете
против познатих и непознатих лица.
     Током демонстрација полиција је ухапсила шест младића, које је након
преспаване ноћи у затвору, пустила на слободу. Међутим, пријаве нису поднете
само против тих младића, већ и других учесника демонстрација, који су се
посебно истакли својом агресивношћу и изреченим претњама на рачун косовских
Албанаца.
     Током скупа полиција је снимала сва догађања на улицама и због тога нема
тешкоће да идентификује виновнике немира. Такође, приликом разбијања
демонстраната у више мањих група полиција је прибегла идентификовању лица,
тражећи од њих личне податке.
     У сукобу са полицијом повређено је више демонстраната и два чувара реда.

Милатовићево писмо аустрисјком председнику Фишеру

ИСТИНА број 191                                               Беч, 29. март
2008.
ОТВОРЕНО ПИСМО ПЕТРА МИЛАТОВИЋА
АУСТРИЈСКОМ ПРЕДСЕДНИКУ  ХАЈНЦУ ФИШЕРУ
Х А Ј К А
     У позадини ове хајке на мене стоји намера да се моја сарадња са лидером
Слободарске партије Аустрије Хајнцом Кристијан Штрахеом онемогући јер Х. Ц.
Штрахе је стао уз Србе и сматра да Повеља УН не сме бити прекршена. Овај случај
има дубоку политичку позадину и намеру да се онемогући конструктивна сарадња
мене и Х.Ц. Штрахеа, дакле зла намера да се онемогући сарадња аустријских и
српских патриота у оквиру важећих цивилизацијских норми.
     Господине председниче,
     Отказао сам 28. фебруара  српске демонстрације које су биле предвиђене 2.
марта 2008. године.
     Демонстрације сам отказао  после претњи албанских екстремиста да ће доћи
до проливања крви на бечким улицама са текстом отказивања који се налази у
Државној безбедности Аустрије. Шаљем Вам посебно у писменом прилогу копију
оверену од стране Државне безбедности Аустрије.
      Такође Вам ђаљем копију извода из електронске преписке са претећим писама
која сам добијао и што сам, такође, благовремено доставио Служби државне
безбедности Аустрије како би се пронашао пошиљаљац ових претећих порука.
      Тада сам дао саопштење за јавност које емитовала АПА и други медији на
немачком и српском језику. Касније ме позвао новинар листа "Естерајх" и водио
са мном разговор о разлозима отказивања српских демонстрација.
      Изразио сам бојазан да ствар може да се отме испод контроле и да не желим
да будем саучесник потенцијалне крваве драме. У интервјју сам критиковао насиље
које се десило на бечким улицама после митинга 24. фебруара 2008. године, као и
прековремену употребу силе од стране аустријске полиције над малолетном српском
децом. Критиковао сам аустријско признавање независности Косова јер је
признавање Косова у супротности са Повељом УН, Хелсиншким споразумом.

Petar Milatovic: Treibjagd

ИСТИНА број 191                                               Беч, 30. март
2008.
Offener Brief an Herrn Bundespräsidenten Dr. Heinz Fischer
TREIBJAGD
       Im Hintergrund dieser Treibjagd, steht das Ziel die Zusammenarbeit des
FPÖE-Obmannes HC Strache und mir als der Stimme der Serben, zu verhindern. HC
Strache stellt sich auf die Seite der Serben im Zusammenhang mit der
Kosovofrage und der UN-Charta. Als Folge dieses Vorhabens möchte man
verhindern, dass serbische und österreichische Patrioten im Sinne zivilisierter
Normen zusammen arbeiten.

     Von PETAR MILATOVIC
     Sehr geehrter Herr Bundespräsident Dr. Heinz Fischer,
     Am 28. Februar 2008 sagte ich die Demonstrationen, die für den 2. März
angesetzt waren, ab.
      Die Protestkundgebungen habe ich abgesagt, nachdem albanische Extremisten
gedroht hatten, dass es auf den Straßen Wiens zu einem Blutbaden kommen werde.
Dies dokumentiert die schriftliche Absage der Kundgebungen, die ich der
Staatspolizei bereits habe zukommen lassen, die diese auch bestätigte.
     Hiermit schicke ich Ihnen auch eine Kopie der schriftlichen Drohungen, die
ich in Form von E-mails erhalten hatte. Diese habe ich auch der Staatspolizei
überstellt, um den Verfasser dieser Drohungen zu ermitteln.
      Ich gab dann eine Mitteilung für die Öffentlichkeit, die von der APA und
anderen Medien sowohl auf Deutsch auch als auf Serbisch gezeigt wurden. Später
rief mich ein Journalist des Blattes Österreich an und bat um ein Gespräch
bezüglich der Gründe für die Absage der serbischen Kundgebung.
     In diesem Gespräch sagte ich, dass ich Ausschreitungen bei
Spontankundgebungen befürchte. Außerdem befürchte ich einen Angriff auf die
aufrichtigen Bürger jeglicher Nationen die die Serben in ihrem Protest
unterstützten. Ich wolle mich davon distanzieren, weil ich befürchtete dass
gewisse Dinge außer Kontrolle geraten könnten.