Плати па клати

Тек нам предстоји ,,клаћење” када дође време за наплату дугова за енормне
позајмице новца ,,спаса”

Коначно се десила нормална ствар. Био сам телевизијски посленик и знам колико
је скуп минут програма, а камоли сати и сати ,,фармерског” заседања Скупштине
Србије. Стамени директор РТВ Србије заслужено тражи замашну лову, односно дуг
српских заступника који су нас, нажалост, ликовно ,,усрећивали” уз логореичност
која прети да ,,обори с ногу” теорију психоанализе. Само луд народ, уз
,,асистенцију” средстава за смирење, у стању је да саслуша бескрајну тираду
господина са брадом и беџом Шешеља на реверу. То може да поднесе само бели
табак папира који трпи све. Ако нам је за утеху навешћу речи новопеченог
нобеловца Мариjа Варгасa Љосе: ,,Политика није за чистунце, она је за људско
биће у најгорем смислу те речи”. Захваљујући ,,успеху” српске политике,
хохштаплери ,,у нашим редовима” сетили су се да наплате неостварени годишњи
одмор. Дешавало се да у ванредним ситуацијама, ми који смо радили на
телевизији, будемо ускраћени за одмор, али никоме од нас није пало на памет да
то и наплатимо. Сада наплатиш, нафатираш се парицама и одеш у Бодрум. Дође ми
да предложим оснивање награде за људску беду.

Неумитно, колико год нам бацали прашину у очи, долази време кад више нећемо
бити у моћи да плаћамо свакодневно повећање трошкова живота. Тек нам предстоји
,,клаћење” када дође време за наплату дугова за енормне позајмице новца
,,спаса” које озарени министри узимају или, боље речено, искукавају од
европских банака. Стизање таквих ,,поклон-пакета” сматрају личним успехом због
коjег ће их будуће генерације проклињати у немоћи да плате и немогућности да их
,,клате” за гушу. Српска црква и даље ,,клати” и меша се чак и у геј параду, а
заборавља на сумње да поседује педофилију у сопственим редовима. Да ли само
сумње?

Србија слови за ,,велику тајну”. Све је могуће под велом тајне. Могуће је, као
глинене голубе, поубијати виђене и цењене људе. Могуће је да један генерал
кукавички ,,испоставља” рачун за држање целокупног српског народа у сфери
уцена. Неко ће рећи: Ма кога ,,клати”. Не ,,клатимо” ми њега него нас ,,клати”
сопствена неспособност.

У овој земљи све се ,,клати” па тако и професори крагујевачког факултета,
ухваћени у примању мита, и даље ,,клате” на истом факултету!?

Да ли ће икада стићи наплата онима због којих клатно на животном сату Србије
,,клати” време уназад?

Зоран Христић

објављено: 14.10.2010.

http://www.politika.rs/rubrike/Pogledi-sa-strane/Plati-pa-klati.sr.html