Izvinice se nego sta!

===========
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/95971/Vilijam-Voker-Kosovo-i-Albanija-da-se-ujedine-a-Beograd-da-se-izvini#komentar_poslat

Vilijam Voker: Kosovo i Albanija da se ujedine, a Beograd da se izvini
Komentara 67
Šef nekadašnje verifikacione misije OEBS-a na Kosovu Vilijam Voker izjavio je
da
podržava ideju o ujedinjenju Kosova i Albanije i stvaranju "velike Albanije".
On
je rekao i da bi Beograd pre početka razgovora sa Prištinom trebalo da se
izvini
Kosmetu za ono što je uradio pre i tokom 1999. godine.
Vilijam Voker: Za zločin u Račku optuženi Srbi, zbog čega je usledilo
bombardovanje, a OVK prestao da bude teroristička organizacija

U intervjuu TV stanici "Top čanel" Voker je odgovarajući na pitanje šta misli o
ideji o ujedinjenju Kosova i Albanije izjavio da postoje veliki razlozi da
žitelji Kosova i Albanije razmišljaju o zajedničkoj budućnosti.

"Ponekad mislim da je to dobra ideja, ponekad nisam previše siguran. Mislim da
ljudi imaju razloga da se bave ovim pitanjem, razgovaraju i diskutuju. Zaista
mislim da postoje veliki razlozi zašto bi građani Kosova i Albanije razgovarali
o njihovoj zajedničkoj budućnosti i ako dođu do pozitivnog zaključka, onda neka
to bude", rekao je Voker.

On smatra da pre nego što dijalog Prištine i Beograda počne, vlasti u Srbiji
treba da se izvinu za ono što je Beograd uradio pre i tokom 1999. godine na
Kosovu.

<<~WRD000.jpg>>