Deia en Xavier Noria,

> Quan vaig comprar el credit que faig anar per SkypeOut em
> penso que no vaig sortir del site d'Skype, fa un temps d'aixo.
>
> Ara un company de feina ha anat a comprar credit amb una Visa
> i ha estat redirigit a MoneyBookers.com. Tot sembla en regla,
> pero diu que es troba amb aquest requisit:
>
> Before we allow you to make credit-card transactions through
> our site, we need to verify your identity:
>
> Submit clear and readable copies of the following documents to us:
>
> (i) the front and back of the credit card; AND
> (ii) recent credit card statement signed by the credit card
> [...]

Al FAQ (PMF) de l'Skype diu això:

"My order was refused, why is that?
This means that the payment was rejected by Skype's payment provider. This
may have a number of reasons, for example, you not having sufficient funds
on your card or bank account. A specific reason for refusing the order is
that at this time, we do not support SkypeOut purchases with credit cards
issued in some countries, including Spain. We are working on resolving the
situation and are sorry for the inconveniences."

Jo desaconsello enviar documents de la targeta. Penseu que per a fer una
transacció electrònica cal, generalment, el número de la targeta, el nom del
propietari de la targeta, i un codi de seguretat impress a la targeta. Si
envieu còpies del davant i del darrera de la targeta, ja es tenen totes les
dades necessàries.

Hi ha un tipus d'engany a Internet que consisteix a fer una còpia identica
d'una web coneguda, però amb un domini diferent, on et demanen dades de
targetes. Tu confiant que ets al lloc de veritat, introdueixes dades teves
que posteriorment seran utilitzades fraudulentament.

No sé si és el cas, però cal prendre les màximes precaucions.

---

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org

Skype: marcbelzunces