Deia n'Albert,

> Hola,
>
> M'acabo de donar d'alta per si puc ajudar-vos en la traducció
> d'aquesta aplicació, que cada vegada m'agrada més. [Una altra
> aplicació de codi obert que he traduït és el WebCalendar -
> http://traduit.net/WebCalendar.html]

Amb la darrera versió cal actualitzar alguna cadena. En David em sembla que no
pot. Jo no puc.

El problema és que el sistema de traducció de l'Skype és literalment horrible
per a mantenir-ho. Jo
els hi dit. No m'han dit res, és a dir, que interpreto que no m'han fet cas.

> Però sí que és veritat que em preocupen tant els aspectes de
> seguretat com de massa "opacitat". Hi ha alternatives dins
> d'aquest protocol?

Dins de voIP hi ha el Gnomemeeting. Em sembla que només és per Linux, no l'he
provat mai. A més no
és de fàcil configurar, o no es tant fàcil de configurar com l'Skype. Diuen els
del Gnomeeting que
en un futur serà tant fàcil de configurar (per tallafocs i tal), però en aquest
moment no.

> [...]
> la confiança del sistema de pagament. Jo també em vaig trobar
> amb la sorpresa que les targetes VISA des d'Espanya no s'accepten.
>
> Per què? Qui ho sap!
>
> Més gros encara:
>
> Vaig provar de fer el pagament a través del meu cunyat
> alemany, que té una VISA alemanya, però el procés el vàrem fer aquí.
>
> Tampoc no em varen deixar. La resposta de l'operador de
> l'Ajuda en línia, després de fer-me esperar mentre ho
> consultava, em va acabar explicant que el filtre era per
> qualsevol operació generada des d'Espanya. Ho fan a través de la IP?

Sí. Jo vaig poder fer un pagament via MasterCard al començament. No el faig
servir gaire l'Skypeout,
bàsicament perquè en trucades als PPCC és dolent (i en canvi al nord d'europa
va bé...), però si
l'hagués de fer servir, amb aquests problemes que expliqueu, faria servir un
altre programa o
alternativa.

Skype en això l'està cagant ben cagada.

---