Bona nit!

Us puc comentar la meva experiència amb l'skype-out... vaig intentar diverses
vegades pagar amb la Visa però no acceptaven les Vises espanyoles. Després van
començar a treballar amb Moneybrokers, em demanaven que els enviés escanejat la
Visa i el DNI. M'hi vaig negar! Vaig escriure als d'skype per queixar-me de les
condicions de Moneybrokers i fa unes dues setmanes em van contestar que
Moneybrokers havia canviat el sistema per pagar en Visa. Ho vaig provar i
efectivament han millorat el sistema: et demanen un numero de mòbil, t'envien
una clau secreta que has de confirmar a la seva web. Vaig seguir el procés i
vaig poder carregar 10 euros al meu skypeout al mateix moment i sense enviar
cap document :-)
Des de llavors l'utilitzo molt sovint. Tinc internet gràcies a una xarxa sense
fils i per tant no tinc telèfon fixe a casa. Gràcies a l'skype puc trucar a
tots els fixes que vulgui a 0,017 euros i m'estic estalviant uns quants
calerons de la factura del mòbil. La qualitat no és perfecte però deunidó...

Espero haver ajudat algú!

Salut!
Aniol Oliver
Arenys de Mar
[EMAIL PROTECTED]

Missatge citat per [EMAIL PROTECTED]:

> hola
> he rebut el teu missatge. Jo també em vaig quedar
> sorpresa quand vaig veure les condicions de pagament
> de l'entitat que gestiona els pagaments del skype.
> Primer vaig enviar la documentacio que demanaven pero
> al cap de un o dos dies em van contestar dien que els
> -hi tornes enviar la documentacio escanejada amb una
> resolucio més gran i no ho vaig fer. Vaig seguir un
> altre procediment; el de la transferència bancaria, i
> va funcionar. Es tot un munyatgre bastant rar pero he
> pogut telefonar a traves del skypeout amb els diners
> [...]

Responder a