Hola,

En primer lloc em presento ja que diria que és el primer cop que
escric a la llista. El meu nom és David Reche i sóc empleat de Skype
des de fa uns mesos. M'agradaria comentar la notícia ja que potser puc
donar una visió interna de la mateixa.

Pel que fa a la venda, en un principi durant els últims mesos han
sorgit diversos rumors, entre ells el de News Corp., quan aquest va
sorgir ràpidament, el CEO Niklas i Skype van desmentir la notícia i
internament també se'ns va comunicar en diverses ocasions que el lema
de Skype era que no estaba en "venda". Tot i així era evident que
teniem alguna cosa entre mans o si més no, Skype tenia com  a objectiu
cercar una aliança amb una gran potència a Internet i axiò es feia
palès. Així doncs no ha estat per sopresa aquesta compra tot i que si
que ens pensàvem que seria més endavant, cal dir que els empleats s'ho
han pres amb bastanta felicitat pel que he pogut notar, almenys no he
vist males cares i la gent era bastant positiva ja que pel que us puc
dir serà un procés semblant al de la compra de PayPal, per tant si el
vàreu seguir, serà el mateix procés de compra.

Bé aquest ha estat el meu resum, molt resumit. Sí teniu més qüestions
o preguntes, resto a la vostra disposició i us respondre fins on
pugui.

D'altra banda també comentar que des de que estic a Skype, vaig
començar un procés per tal de intentar afegir el Català com a llengua
per defecte, vaig parlar amb el màxim responsable de localitzacions,
però de moment encara no us hen puc dir res. Softcatalà ha estat i
està al corrent de tot el procés. També dir que en Marc té raó, millor
centralitzar una única traducció ja que llavors serà millor també per
la gent de Skype, si n'hi ha una i normalitzada.

Bé,

Gràcies,

David

2005/9/12, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>:

> Us envio aquest article que he llegit avui a La Vanguardia per si us
> interessa...
>
> Salutacions,
>
> Anna
>
> eBay compra la compañía de telefonía Skype por 2.100 millones de euros
>
> LVD - 12/09/2005 - 13.26 horas
>
> Estocolmo. (EUROPA PRESS).- La firma de subasta por Internet eBay ha llegado
> a un acuerdo para comprar la compañía de software de comunicación Skype por
> 2.600 millones de dólares (2.100 millones de euros) en acciones y efectivo,
> [...]

David Reche

Responder a