Deia n'Oriol,

>  M'alegra veure que ha estat un mal entès, però a tots ens manca el temps, i
> l'hem de mirar de treure d'on sigui, i no deixar de ser curosos. Tal vegada és
> un dels grans mals de la nostra societat.
>
>  Bé, ja li he comentat a l'Alex que s'inscrigui a la llista. A veure si així
> agilitzem el tema.

Jo també me n'alegro. Et prego que miris els missatges de la llista
Opera (l'enllaç que t'he donat), per entendre una mica les meves
"directíssimes" (allà les rebo jo les directes).

Entre altres coses, us adonareu com sóc de dolent traduïnt ;-).

Torno a la feina.

Cordialment,

--

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.com/holoce
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/
Skype: marcbelzunces

"He d'aclarir que parlo anglès, però no l'entenc, i que de vegades a
mi tampoc m'entenen".

Això no és un conte, dins d'El Poeta i altres contes

Vicenç Pagès

Responder a