Georgiana Diana <geodian...@gmail.com> writes:
> Salut,
> Daca imi petrec 15 minute pe pagina scriind feedback, cand dau submit ma da
> afara si ma pune sa ma relog-ez. Dupa asta imi apare o pagina blank. Apoi,
> daca vreau sa dau din nou feedback, ma lasa sa dau submit, deci prima oara
> nu a fost inregistrat. Nu s-ar putea remedia chestia asta ? (Nu de alta,
> dar am mult de scris si despre BD :) )

Publică, te rog, un tichet pe site-ul de suport pe tema asta[2]. E
într-adevăr, neplăcut și ar trebui găsită o soluție de remediere.

> De ce nu va intereseaza si ce ati facut bine ?

Pentru că sunt restul :-P Și dacă merge bine nu ar trebui să schimbăm,
nu? :-) E principiul "If it works, don't fix it!" :-)

[2] http://support.curs.pub.ro/

Răzvan
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui