Salut,

Ar fi fost interesant mai mult output. In orice caz, din ce pare ca ai
facut tu pe acolo, totul e in regula. In general, o sa urmaresc daca
definitively lost si possibly lost (vezi [1] pentru detalii) blocks au
numere diferite de 0. Astea spun destul de clar ca-s leak-uri.

[1] http://valgrind.org/docs/manual/faq.html#faq.deflost