Salutare, Iulian,

On Sun, 2016-03-13 at 17:45 +0200, Iulian Matesica via so wrote:
> Salut,
>
> Cand am rezolvat tema am folosit pentru indentare tab care era
> configurat ca doua spatii. In urma rularii scriptului de verificare
> primesc o gramada de warninguri de forma:
> - WARNING:LEADING_SPACE: please, no spaces at the start of a line
> -  WARNING:SUSPECT_CODE_INDENT: suspect code indent for conditional statements
> - ERROR:CODE_INDENT: code indent should use tabs where possible
>
> Chiar trebuie sa modific toata tema sa pun tab-uri normale?

Nu e musai. Dacă ai folosit peste tot cum zici, 2 spații în loc de tab,
e în regulă. Ideea e să fii consecvent.

> Imi pica
> testul 0 de pe vmchecker din aceasta cauza.

Testul 0 are un rol consultativ. Nu e musai să faci tema să-l treacă,
dar destul de posibil să îți arate problemele pentru care ai putea fi
depunctat.

> Also, mai primesc si urmatoarea eroare:
> - ERROR:SPACING: space required before the open parenthesis '('
>
> Daca mie nu imi place sa pun spatii acolo unde zice el voi fi depunctat?

Așa cum e precizat și în pagina de indicații pentru teme [1], nu e
obligatoriu să adopți coding style-ul din Linux kernel. Dar e
obligatoriu să fii consecvent, să te ții de stilul pe care l-ai abordat.

Spațiile au rolul de a "aerisi" codul, de a-l face mai lizibil.
Asigură-te că livrezi cod ușor de citit și pentru alte persoane.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/general#recomandari

Costin