Buna,

M-am uitat si peste submisie. A fost o problema cu scaderea punctelor.
Punctajul e asa: 90p testele + 10p README, coding style, absenta
memory leaks etc. si tot ce mai e in sectiuna de Indicatii generale
teme [0].

Va rugam insistent pentru contestatii la teme sa folositi adresa de
email so-t...@cs.pub.ro, respectand template-ul indicat in emailul
trimis cand s-au dat rezultatele [1]. Nu vom mai lua in considerare
contestatiile care nu respecta pasii de la [1].

[0]: http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/general
[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/contestatii