> Salutare,
>

> La inceputul sesiunii cand a aparut programarea oficiala a examenelor mi-am
> setat in Google Calendar ora si locatia pentru examenul de la SO ca find
> 11:00 in sala A02 Leu.
>
> Astazi cand am fost la facultate am realizat ca ora si sala au fost
> schimbate.
>
> Sunt constient ca este si vina mea ca nu am verificat inca odata ora si
> locatia pentru examen, insa nu ati putea incepe din toamna sa folositi si o
> aplicatie precum eventbrite [1] pentru planificarea examenelor?

Salut,

In sectiunea de anunturi [1] gaseai acest link [2] care probabil s-a
dat pe mailing list. La [2] ultima editare a fost 3 iunie 2016. Iar
calendarul google al SO pare actual.

In principiu sunt de acord cu ce spui, dar tot trebuia sa verifici pe wiki.

Eu in general nu recomand sa te bazezi pe nici o aplicatie (fie ea
Google Calendar sau Eventbrite), ci pe ceea ce echipa anunta pe
wiki/cs.curs/mailing list.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/anunturi
[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/calendar#examen