Dacă instalezi notepad++ și apoi dai *Edit* -> *Blank Operation *e o
opțiune Trim trailing spaces

Zi-mi ce se întâmplă când aplici respectiva opțiune

Eventual reprodu problema din visual studio într-un fișier simplu. Nu e
exclus sa avem și bug în checker așa că dacă consideri ca îl avem
raportează cu încredere detalii :)