> Salut Catalin,
>
> Nu exista un astfel de test cu hash de dimensiune 1. Poti pentru
> moment sa presupui ca nu vei intalni acest caz.
> Voi reverifica si eu testele pentru.
>
> Vom avea in vedere clarificarea in enunt la lansarea temei.

E actualizat si in enunt acum ce trebuie sa faceti exact. De fiecare
data cand chemam resize_halve nu trebuie sa va faceti griji
dimensiunea hashtable-ului va fi >=2 :

resize halve: înjumătățește dimensiunea hash-ului (bucket-urile vor fi
parcuse în ordine și cuvintele sunt redistribuite; memoria în surplus
va fi dealocată). Se garantează în teste că dimensiunea hash-ului va
fi mai mare sau egală cu 2 de fiecare dată când e chemată această
comandă pe hashtable.

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1?&#enunt