Salutare, Alex,

Bine punctat! Este, să zicem, mai degrabă o inconsistență. Când rulezi
checkpatch.pl pe toate sursele din director îți afișează doar prima
eroare per fiecare sursă. Dacă o rezolvi pe prima, la următoarea rulare
o să ți-o afișeze și pe următoarea, șamd.

Ca să vezi toate erorile pe o sursă poți să folosești wrapper-ul [3] din
repo-ul de pe github.

Exemplu de rulare:
$ ./checkpatch_wrapper.sh hashtable.c

PS: Folosește, te rog, lista de discuții (vezi CC) pentru problemele
legate de teme. Așa vor vedea și colegii tăi soluțiile la problemele
întâmpinate. Nu e nevoie să îți faci griji în privința privacy-ului
repo-ului de pe gitlab. Doar asistenții SO au acces la repo-ul tău.

[3]
https://raw.githubusercontent.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/master/checkpatch_wrapper.sh

Costin