> Salut.
>

> Am rezolvat tema pe Linux si imi trec toate testele.
>
> Pe windows insa testele trec efectiv random. La fiecare rulare a
> checker-ului, unele trec, altele nu. Au fost si situatii in care au trecut
> toate testele.
>
> Nu reusesc sa merg pe un fir logic intrucat nu exista o consistenta a
> checker-ului la rulari succesive.
>

> A mai intalnit cineva aceasta problema?
>
> Mentionez ca am lucrat pe masinile virtuale asociate temei iar testele pe
> windows le-am rulat cu Cygwin.

Salut,

Am avea nevoie de cateva detalii: ne poti arata cum arata o rulare
FAIL si cum arata una cu SUCCES? poti pune copy&paste aici log-urile
de la un singur test care iti pica si atat outputul dat de aplicatia
ta (fisierul acela .out care se genereaza) ?

Pe Linux indiferent cate rulari fac trec toate testele?

De asemenea, acum pe vmchecker gasim cea mai recenta versiune a
codului si rulata care manifesta acest comportament (sau ai pus tema
pe gitlab)? Imi poti da si ID-ul de cs.curs al tau pt localizarea
codului?