Problema e ca ai buffer overflow și nu memory leaks. Undeva faci un acces
peste dimensiunea stivei

Poti dezactiva temporar mecanismul din gcc folosind opțiunea nepermisa
-fno-stack-protector și sa vezi dacă dispare

Valgrind nu e capabil sa detecteze asa ceva. Baga cu gdb pe acel print
problema după  ce ai compilat fără opțiunea de care zic