Salut,

Nu depunctam leak-urile de memorie IN CAZURILE ANORMALE, cele de
eroare (deci cele cu comenzi invalide). Ar trebui sa faci cu goto-uri
ca aici [1]
Asigura-te doar ca n-ai memory leaks pe un CAZ VALID cu COMENZI VALIDE
in care totul merge normal -> doar acolo depunctam.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/laboratoare/resurse/die#alta_abordare