On Wed, 2017-03-15 at 20:50 +0200, Stefan-Adrian Popa via so wrote:
> Salut,
>
> Am o intrebare referitoare la restrictia de a nu apela *execv()* pe
> executabilul temei pentru a rula o parte din arbore independent.
>
> As vrea sa stiu daca o abordare de tipul: *fork()* + apelul functiei
> *parse_command()* in copil (fara a face efectiv *execv()*) este
> acceptata. O astfel de abordare duce practic tot la rularea unei parti
> din arbore independent, insa nu se apeleaza *execv()*, asa ca nu imi
> dau seama daca se incadreaza sau nu in restrictia de mai sus.

Abordarea ta este permisă. Tot în secțiunea FAQ a temei 2 [1] se
regăsește o întrebare (cea cu numărul optim de fork-uri) care are
legătură cu problema lansată de tine și care implicit indică faptul că
'fork' este permis pentru rularea unei părți din arbore.

Atenție: această abordare nu va putea fi folosită pe Windows.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-2#faq

Costin