Salut,

Am avut și eu problema aceasta și era pentru că nu afișam eu bine.
Mai este specificat în Precizări Generale din enunț că:
    "În cazul în care un bucket este gol, NU trebuie inserată o linie goală"
La mine asta era problema, dar dacă ți-au trecut celelalte teste poate
e altceva.
Citeste și mesajele acestea din lista de discuții [1], sunt câteva
probleme spuse acolo.

[1] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg03743.html

O seară faină,
Mihai