Salut Denis,

Nu e rău dacă adaugi și o comandă de  exit însă testele nu o vor avea.

Parsarea inputului de la stdin se termina atunci când dai de EOF (CTRL+D
sau end of file in caz ca testul nostru redirecteaza un fișier la stdin).
Durata programului trebuie sa fie pe parcursul execuției linie cu linie a
comenzilor de la stdin apoi se termina

Ctrl+z face altceva, suspenda execuția programului, iar signal handling
încă nu am învățat la so și deci nu e în scopul temei, asa ca nu vom
trimite semnale dubioase în timpul testelor

Raspunde prin e-mail lui