Aseara am reusit sa fac sa treaca toate testele dar Makefile-ul era gresit.
Pentru ca am refolosit surse de anul trecut, am omis faptul ca hash.c nu
trebuie sa apara in Makefile-ul acestei teme. Am corectat azi Makefile-ul
conform specificatiilor.
Incepand rezolvarea pe windows, intampin urmatoarea problema: nu pot compila de
niciun fel sursele. Codul stiu ca este bun, pe Linux imi trec testele, dar
chiar si cea mai simpla comanda: cl tema1.c, imi genereaza o gramada de erori,
de exemplu, imi spune despre toate variabilele folosite ca sunt nedeclarate sau
ca nu am ';' la sfarsitul liniilor. Am incercat toate variantele gasite in
laborator sau pe internet dar situatia ramane la fel. Precizez ca folosec
masina vituala windows de la SO.
Multumesc anticipat, Cristina
    On Sunday, March 11, 2018, 12:31:36 PM GMT+2, Mihai Barbulescu