Asta înseamnă că shell-ul va crea un singur pipe care va fi folosit de
către toți copiii? Dacă da, cum va ști fiecare copil când e rândul lui să
execute și ce anume să facă cu pipe-ul (citire/scriere)? Dacă ar fi fost o
relație de tipul străbunic-bunic-părinte-copil, era destul de clar: între
oricare 2 grade de rudenie alăturate, ruda mai în vârstă scria date în
pipe, iar ruda mai tânără le citea. Așadar, care este procedura atunci când
shell-ul este părintele tuturor?

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui