On Wed, Mar 14, 2018 at 12:36 AM Alexandru-Mihai Stroie via so <
so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Am o problema legata de rularea temei pe Windows. Se pare ca executabilul
> pentru windows ruleaza la infinit fara sa afiseze ceva(cod de eroare sau
> macar "Seg fault"). Aceasta problema apare si pe Vmchecker si cand incerc
> sa rulez local pe masina de Windows. Am aceasta problema fie ca incerc sa
> rulez pe rand cate un test fie ca rulez checkerul. Pe Linux, tema ia
> punctaj maxim atat local cat si pe Vmchecker.
>
> Imi poate cineva da o sugestie in legatura cu acest comportament nedefinit
> al executabilului?

Cel mai probabil ai un acces invalid la memorie.
Compilează-ți tema cu simbolurile de debug (-g) și rulează testele care
pică cu valgrind[1].

PS: data viitoare, verifică arhiva listei, pentru că s-a mai discutat
această problemă pe listă de nenumărate ori.

[1]
https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/laboratoare-2013/laborator-04?s[]=valgrind#valgrind

Numai bine,
Răzvan