În testele tale, valgrind îți raportează de fiecare dată că file
descriptorii standard rămân deschiși. Când faci redirectare-restaurare
valgrind știe să-ți spună și unde s-a inițializat ultima oară file
descriptorul stdout. În rest îți zice că i-ai moștenit din părinte, mai
multe informații nu-ți poate da.

Deci e o raportare firească. Ba mai mult, indică un comportament corect,
că stdout-ul a fost redirectat-restaurat.

Costin