Salut Alex!
Am avut si eu probleme asemanatoare. Ai grija cum te folosesti de LPSTR
LPTSTR si restul 'preudonimelor' pentru char si char * (nu stiu ce IDE
folosesti, dar in majoritatea poti sa dai click dreapta -> Find
Definition). Eu greseam ca declaram intr-un fel, mai faceam si cast-uri
aiurea si mai presus de toate, dadeam si free. Voiam sa ma folosesc de
define-urile acelea in loc de clasicul char * insa nu am fost atent la
folosire. Astfel, se ajunge sa se scrie in fisier, insa chiar pe la finalul
programului cand ar trebui sa dai vreun close sau graceful exit, o ia razna.

O alta idee este sa incerci sa izolezi bucatile din programul tau pana cu
adevarat linia cu problema, la mine a functionat.
Spor!

Adrian Pop
Student @University Politehnica of Bucharest