Salut,

Am ajuns cu implementarea temei la testul 10, unde se creeaza mai multe
threaduri
 si am observat ca threadul creat din scriptul de testare iese imediat din
so_fork() si apoi apeleaza fara sa astepte terminarea executieie programului
functia so_end().

Ar trebui ca eu sa sincronizez functia so_end() sa astepte terminarea
executiei tuturor threadurilor? Alta solutie nu gasesc si apparent doar mie mi
se intampla
acest lucru, desi ar trebui sa se intample tuturor. Acel thread creat in script
nu asteapta
deloc terminarea executiei in totalitate a programului si sunt nedumerit de ce
se comporta
in acest fel checkerul…..

O seara faina,
Alexandru Negura