On Sat, 16 Mar 2019 at 10:50, Paul Olaru via so <so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut. Pentru Windows, scriptul run_test.sh trebuie modificat. Unde spune că
> numele executabilului este ./tema1, va trebui să pui cu .exe (la mine nu a
> mers altfel)

Interesant comportament, la mine nu noi nu facea asta. La un alt
student problema era ca avea atat binarul de Linux cat si binarul de
Windows pe VM-ul de Windows si atunci daca rulai ./tema1 se rula binar
compilat pt platofrma Linux pe Windows si aparea o eroare de
CreateProcess

Nu uita ca run_test.sh se ruleaza exact asa cum e pe github pe
vmchecker, noi n-am pus .exe pe vmchecker.

Alta intrebare pentru Gabriel: ai descarcat masina virtuala de Windows
[1] si ai facut ce a zis Razvan Crainea [2]? Sugerez in loc de
folosirea run_all.sh sa folositi make -f Makefile.checker cand rulati
testele.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv
[2]
https://github.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/tree/master/1-multi/checker/multi