Repet ce a zis colegul si tovarasul Razvan Crainea: "testați pe
mașinile virtuale puse la dispoziție și
submiteți când terminați de rezolvat tema".
Ne vom ocupa noi sa se re-ruleze testele pe Windows si sa va primiti punctele.

Mai insist cu ceva ce-am zis pe alt thread: NU UMBLATI la configuratia
masinii (nu alocati mai mult RAM/vCPUs etc.)