On Wed, 11 Mar 2020 at 18:12, Razvan Deaconescu via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Greșisem link-ul[2. Cel corect este acesta[3].

> [3]
> https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a92cca3c153db4c45b0dd2c035d9061a1%40thread.tacv2/conversations?groupId=08eed8bc-32a9-4ebd-906c-344630ea2522&tenantId=2d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac

Pentru studentii de luni 18-20 (335CB) care fac cu mine: Va rog sa imi
dati email __privat__ cei care sunteti la grupele mele daca nu ati
fost adaugati in echipa. In emailul privat vreau: adresa de email
@stud.acs.upb.ro - daca nu va functioneaza am mai rezolvat pe cineva -
stipulati in mail ce nu va merge la loginul prin office 365 (probleme
n-ar trebui sa fie).

Daca ati intrat deja va rog sa confirmati prin like react la mesajele
mele de pe canal.